Naslovna > Tehnika > “Baby” SUV kao konkurencija Audi Q3

Alfa Romeo

“Baby” SUV kao konkurencija Audi Q3

Alfa Romeo želi da segment SUV automobila pokrije u što većoj mjeri, te u planovima ima ne samo lansiranje ovog manjeg, već i jednog većeg SUV modela koji će biti njena nova perjanica...

 

 

Alfa Romeo planira da na tržište plasira novi kompaktni SUV model koji će biti pozicioniran ispod modela Stelvio. Ovaj novitet italijanskog proizvođača biće direktan konkurent modelima kao što su BMW X2 i Audi Q3, a na tržište bi trebalo da se pojavi u naredne tri godine. Alfa Romeo želi da segment SUV automobila pokrije u što većoj mjeri, te u planovima ima ne samo lansiranje ovog manjeg, već i jednog većeg SUV modela koji će biti njena nova perjanica. Cilj je da do 2022. godine ova kompanija prodaje po 400.000 automobila godišnje. Prema informacijama izvora bliskih kompaniji novi "baby" SUV model Alfe Romeo najverovatnije će biti baziran na umanjenoj verziji Giorgio platforme, te da će kao standard imati pogon na zadnjim, dok će kao opcija biti dostupan pogon na svim točkovima. Manja verzija platforme Giorgio će najverovatnije podupirati i novu generaciju hečbek modela Giulietta. Ovaj novitet će najverovatnije imati neku formu elektrifikacije kao i treći nivo autonomije. Naime, Alfa Roemo je obustavila razvoj novih dizel agregata te će hibridni pogonski sklopovi biti njihova zamjena. Što se nove perjanice u SUV segmentu, većeg modela, tiče, on će, ako je vjerovati izveštajima, imati performatni plug-in hibridni pogonski sklop koji će razvijati oko 400 ks. Takođe, inženjeri italijanske kompanije obećavaju da će serijska verzija tog modela samo na električnu verziju moći da prijeđe i do 50 kilometara te da će brzinu od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od pet sekundi. Novi SUV modeli se neće pojaviti pre 2020. godine, ali se pretpostavlja da će "baby" SUV biti lanisran iste godine kad i nova generacija modela Giulietta, dok će nova perjanica u SUV segmentu stići oko godinu dana kasnije.

 

Datum objave: 28/08/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook