Kao i coupe verzija i kabriolet Continental će W12 agregat zamijeniti sa V8 agregatom od 507 KS, koji je nastao u saradnji s Audijem. Ovaj agregat maksimalnu snagu isporučuje pri 6000 o/min a nudi 660 Nm već pri 1700 o/min.
Osim što je manji i lakši, novi agregat Continentalu nudi veću ekonomičnost i manju emisiju Co2 u odnosu na W12, koji nikada i nije bio karakteristična odlika ovog automobila. Više od 500 KS GTC-u pruža nevjerovatne performanse: do 100 km/h za 4,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 303 km/h. Vanjski izgled automobila je tek minimalno promjenjen, baš kao i coupe verzija. Najveća novina je black matrix gril sa kromiranim okvirom, novi alu naplaci, i redizajnirane ispušne cijevi koje su sada u obliku broja osam, na obje strane. Cijena za GTC u Europi je od 149 600 eura i povećava se dodavanjem raznih opcionalnih dodataka.