Naslovna > Vijesti > Beyond Zero inicijativa japanskog proizvođača

Toyota

Beyond Zero inicijativa japanskog proizvođača

Toyota hibridna električna vozila odabralo je čak 17 miliona vozača širom svijeta koji su do danas poštedili okolinu od čak 140 miliona tona CO2, a novi cilj je da se ode korak dalje...

Dan planete Zemlje prava je prilika da se podsjetimo da je Toyotino putovanje ka nultoj emisiji počelo prije više od 20 godina lansiranjem Priusa, prvog hibridnog električnog automobila na svijetu. Od tada, Toyota neprestano pomiče granice elektrifikacije, svojom hibridnom električnom tehnologijom, razvojem plug-in hibrida i električnih vozila sa pogonom na vodonik. Inovacije danas vode mnogo dalje od nultih emisija, te će do 2025. godine Toyota nuditi više od 70 elektrifikovanih vozila, te barem 15 električnih vozila na baterije. U kompaniji vjeruju da vozači širom svijeta biraju Toyota vozila zbog užitka koji im pruža u vožnji, istovremeno poštujući okolinu, te želeći ostaviti što manji karbonski otisak, sve do trenutka kada će jedina emisija automobila biti čista voda i pročišćeni vazduh. Beyond Zero je Toyotina odluka da doprinese svijetu više od samo eliminisanja emisija gasova i ograničenja koje donosi automobilska industrija i vlade zemalja.

 

 


Toyota se razvija za svijet u kojem ne napušta ništa i nikoga, već stremi pružati slobodu kretanja svakom pojedincu. Inovativnost i razvoj nisu prestali uspjehom Priusa, naprotiv, nastavljeni su ubrzano te danas Toyota u ponudi ima četiri različita elektrifikovana pogonska sklopa: hibridna električna vozila, plug in hibride, vozila sa pogonom na vodonik i baterijska električna vozila. Toyota želi ponuditi optimalnu tehnologiju, za stvarne potrebe korisnika i u svakom trenutku omogućiti onakav oblik mobilnosti koji najbolje odgovara okruženju i potrebama ljudi. Inovativnost elektrifikovane tehnologije doživjeće vrhunac jer se razvija tehnologija vozila iza kojih neće ostajati emisije, nego će kao što je slučaj na modelu Toyota Mirai jedina emisija biti čista voda.

 

 

Toyota ide dalje od nultih emisija razvijajući se od proizvođača automobila u kompaniju za mobilnost, brinući o kretanju svakog pojedinca, bez obzira na njihove sposobnosti i ograničenja,  odgovarajući na potrebe za mobilnosti društva koje se neprestano mijenjaju. Iz tog je razloga Toyota odabrala globalni Olimpijski i Paraolimpijski pokret kako bi s partnerima promicala slobodu kretanja te otvarala nove prilike svakom pojedincu, bez obzira na njihova ograničenja. U našoj zemlji Toyota je ponosni partner Olimpijskog komiteta, te svoju podršku pruža i brojnim sportistima koji djeluju u sklopu Paraolimpijskog komiteta. Ponosni je prijatelj Sportskih igara mladih, te brojnih drugih sportskih kolektiva.

 


Toyota vjeruje kako je sigurnost osnovno pravo svakog pojedinca. Tako su već u osnovne pakete opreme svakog vozila ugrađeni brojni napredni sistemi aktivne i pasivne sigurnosti, koji imaju zadatak pobrinuti se za sigurnost vozila i putnika, te pružaju asistenciju vozaču čuvajući pritom ono najvažnije - ljudske živote. Toyota ide Beyond Zero stvaranjem nezaboravnog korisničkog iskustva. Ovoga postajete svjesni bilo da posjetite prodajni salon, web stranicu, aplikacije za ugodnije vlasništvo ili uživate u posjedovanju Toyota automobila. Jedina na tržištu, Toyota nudi Relax program sa do 10 godina bezbrižnostiza nova i za polovna vozila, te čak 10 godina garancije na bateriju hibrida. Toyota ide dalje od nultih emisija doprinoseći boljem društvu smanjivanjem negativnog uticaja na okolinu iz poslovanja i iz proizvoda.

 


Zahvaljujući inovacijama u proizvodnji, inteligentnim tehnologijama i sigurnijim proizvodima omogućuje pojedincima i zajednicama put prema boljem svijetu. Brojni društveno odgovorni projekti koje Toyota provodi svakodnevno podsjećaju i zaposlenike i vlasnike Toyota automobila, te društvo uopšte da je angažman i doprinos svakog pojedinca važan i vrijedan jer na taj način zajedno stvaramo društvo koje poštuje okolinu i  podržava svakog pojedinca. U Bosni i Hercegovini Toyota već dugi niz godina provodi ekološke akcije kao što su „jedan hibrid – jedno stablo“, a ove godine je svoje zaposlene uključila u „Eko Izazov“ koji sadrži niz koraka usmjerenih na to da svoju okolinu učinimo čistijom i ljepšom.

Datum objave: 22/04/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook