Naslovna > Teme > BiHAMK pomaže kupcima F-Autocentra

Potpisan ugovor

BiHAMK pomaže kupcima F-Autocentra

U septembru su BiHAMK Asistencija i kompanija F-Autocentar potpisali dugoročni ugovor o saradnji na polju pružanja usluga na cesti vozačima-vlasnicima automobila Ford, Volvo i Land Rover iz BiH. Usluga je dostupna kako u BiH, tako i u inostranstvu.

Usluga „F-AC Garancija Mobilnosti" je osmišljena kao pomoć vozačima koje zadesi kvar ili s vozilom učestvuju u saobraćajnoj nezgodi, dakle u bilo kojem slučaju kada neometan nastavak putovanja nije moguć.

 

Pozivom na broj Call centra BIHAMK Asistencije koji je namijenjen za uslugu F-AC Garancija mobilnosti (282-118), usluga će biti aktivirana, vozač i vozilo alocirani, a odmah potom će BiHAMK Asistencija ili njen partnerski auto-klub izaći na mjesto događaja i pomoći vozaču.Ukoliko se kvar ne može otkloniti na licu mjesta, neispravno vozilo će biti prebačeno u najbliži ovlašteni centar za održavanje, gdje će manji kvarovi biti odmah popravljeni, dok će u slučaju većih kvarova koji ne mogu biti otklonjeni u kratkom roku, korisnik će dobiti zamjensko vozilo ili će biti plaćen dio troškova za put na planiranu destinaciju.„U nastojanju da našim kupcima i vlasnicima naših brendova automobila osiguramo što sigurniju vožnju i obezbjedimo kvalitetan servis vozila, potpisivanjem ovog ugovora sa BiHAMK Asistencijom smo otišli još jedan korak dalje. Vozačima će ova usluga biti dostupna 24 sata na dan, sedam dana u sedmici, na putevima u BiH, ali i u inozemstvu", pojasnio je Mirhad Šabotić, Izvršni direktor F-AC motive pokretanja usluge i način na koji će funkcionisati.Mogućnost ostvarivanja ove usluge će imati svi vlasnici brendova automobila Ford, Volvo i Land Rover, kojima će usluga biti aktivirana za simboličnu doplatu na godišnjem nivou.

Datum objave: 26/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook