Naslovna > BMW 2 Active Tourer ulazi u novi segment tržišta

Službeni početak prodaje u Evropi najavljen je za 27. 09. 2014.

BMW 2 Active Tourer ulazi u novi segment tržišta

BMW Grupa s BMW-om serije 2 Active Tourer ulazi u potpuno novi segment premium kompaktne klase koji dosad nije bio dio BMW game

„Reakcije na dvojku Active Tourer su do sada vrlo pozitivne. Iz tog razloga smo uvjereni da će ovo vozilo biti vrlo uspješno“, rekao je Harald Krüger, član Uprave BMW AG-a, odgovoran za proizvodnju, na prezentaciji vozila u Sölden-u (Austrija). 27. septembra 2014. Active Tourer i službeno dolazi na evropsko tržište.

 

Glavna tržišta će biti Evropa i Kina, pri čemu je procjena da će oko 40% prodaje biti na evropskom, a oko 15% prodaje na kineskom tržištu. „Kupci će kod ovog vozila cijeniti agilnost, veću poziciju sjedala, prostranu unutrašnjost, funkcionalnost i udobnost“, objašnjava Krüger.

„Potražnja za premium vozilima u kompaktnoj klasi je sve veća“, kaže Krüger. S proširenjem ponude BMW Grupa želi privući nove kupce. Sa serijom 1 im je to već uspjelo. Oko 70% prve generacije BMW serije 1 su prodani novim kupcima koji nisu ranije vozili BMW.

BMW Group je razvio dvije platforme: jedna je za zadnji pogon i pogon na sva četiri točka za buduće modele te platforma za prednji pogon i pogon na sva četiri točka na kojem bazira Active Tourer. Ova arhitektura je osnova za to da BMW Grupa i u premium i kompaktnom segmentu može profitabilno rasti. 

Datum objave: 25/07/2014
Komentarišite ovaj članak

Petrol Jun

Auto Shop Magazin

 



 

Facebook