„Reakcije na dvojku Active Tourer su do sada vrlo pozitivne. Iz tog razloga smo uvjereni da će ovo vozilo biti vrlo uspješno“, rekao je Harald Krüger, član Uprave BMW AG-a, odgovoran za proizvodnju, na prezentaciji vozila u Sölden-u (Austrija). 27. septembra 2014. Active Tourer i službeno dolazi na evropsko tržište.
Glavna tržišta će biti Evropa i Kina, pri čemu je procjena da će oko 40% prodaje biti na evropskom, a oko 15% prodaje na kineskom tržištu. „Kupci će kod ovog vozila cijeniti agilnost, veću poziciju sjedala, prostranu unutrašnjost, funkcionalnost i udobnost“, objašnjava Krüger.
„Potražnja za premium vozilima u kompaktnoj klasi je sve veća“, kaže Krüger. S proširenjem ponude BMW Grupa želi privući nove kupce. Sa serijom 1 im je to već uspjelo. Oko 70% prve generacije BMW serije 1 su prodani novim kupcima koji nisu ranije vozili BMW.
BMW Group je razvio dvije platforme: jedna je za zadnji pogon i pogon na sva četiri točka za buduće modele te platforma za prednji pogon i pogon na sva četiri točka na kojem bazira Active Tourer. Ova arhitektura je osnova za to da BMW Grupa i u premium i kompaktnom segmentu može profitabilno rasti.