Naslovna > Automobili > BMW > Serija 4 > BMW 4 Coupe

Zvanično

BMW 4 Coupe

Kada je prošle godine BMW na Frankfurtskom sajmu automobila predstavio studiju serije 4, mnogi su mislili da će bavarski proizvođač nakon toga javnosti predstaviti model koji do tada nije imao u gami. No mnogi su se prevarili, jer je nedavnim predstavljanjem nove serije 4, BMW jasno pokazao da je ovaj automobil u suštini nasljednik aktuelne serije 3 coupe.

Ako uporedimo dimenzije ova dva automobila, jasno je da je novi model duži i širi od serije 3 coupe, ali i nešto niži. Sa druge strane međuosovinski razmak je povećan za dodatnih 50 mm i sada iznosi 2.810 mm, dok je težina automobila smanjena za oko 45 kg.  Cjelokupna masa vozila je u odnosu na osovine raspoređena u omjeru 50:50, pa nema sumnje da je novi BMW 4 Coupe prava drumska krstarica.


Izgled ovog automobila usko je vezan za igled nove serije 3.  Svjetlosne sekcije, maska hladnja i poklopac motora su već viđeni, dok je dizajn prednjeg branika autentičan iako nije prenaglašen kao kod koncepta. Zadnji dio vozila u odnosu na studiju je također promjenjen, pa sada tu nema velikih pravougaonih izduvnih otvora, koje su zamijenile okrugle izduvne cijevi. Sama silueta automobila ima karakterističnu padajuću liniju krova prikazanu na konceptu, a razlike između dva vozila su najučljivije u obliku spoljnih retrovizora i pragova.


BMW 4 Coupe kupcima će se nuditi sa četiri paketa opreme: Sport, Modern, Luxury i M Sport paket. Sport verzija bit će prepoznatljiva po sjajnim crnim detaljima i 18-inčnim alu felgama sa dvostrukim krakovima. Za Luxury paket karakteristični su hromirani ukrasni detalji, kožna sjedišta i elementi od lakiranog drveta u kabini, dok će M Sport konfiguracija dobiti aerodinamične dodatke, posebno sportsko ogibljenje, snažnije kočnice i 18 inčne alu felge i enterijer u M stilu.

S obzirom da je nova serija 4 Coupe temeljena na novoj seriji 3, s njom dijeli i većinu agregata. Prvi model koji će se naći u salonima bit će 428i, kojeg pokreće 2.0-ltiarski benzinac sa 245 KS uz 350 Nm obrtnog momenta. Ovaj model će do 100 km/h ubrzavati za 5,9 sekundi, a proizvođač deklariše potrošnju od 6,7 litara goriva na 100 pređenih kilometara.  Drugi benzinac u ponudi je 435i, sa 3.0-litarskim agregatom koji isporučuje 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta.  Ubrzanje do 100 km/h ovako konfigurisanog BMW-a serije 4, traje 5,4 sekunde a deklarisana potrošnja je 8 litara benzina na svakih 100 kilometara. U ponudi će još biti 420d model sa 2.0-litarskim dizelskim agregatom koji razvija 184 KS i 380 Nm okretnog momenta. Uz prosječnu potrošnju od svega 4,7 litara i solidne performanse, pretpostavlja se da će upravo ovaj model  biti najprodavaniji.

 

 

BMW je najavio da će paletu agregata proširiti sa još jednim benzincem i dva dizelaša nešto kasnije, među kojima će se naći i 3.0-litarski  dizelaš sa 313 KS i 630 Nm obrtnog momenta. Svi agregati standardno dolaze sa šestostepenim manuelnim mjenjačem koji snagu prenosi na zadnje točkove, dok će se kao opcija nuditi pogon na sve točkove i osmostepeni automatski mjenjač. BMW serije 4 coupe zvanično će debitovati na Salonu automobila u Franfkurtu u septembru, a u salonima bi se trebao naći već krajem oktobra ove godine.

Datum objave: 21/08/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook