Informacija o saradnji Toyote i BMW-a objavljena prije nekoliko sedmica, izazvala je prave polomike među ljubiteljima automobila. Nelogičnost se ogledala u tome da bi BMW mogao snadbjevati Toyotu agregatima, koji bi se mogli naći i pod poklopcima Lexusovih modela. No, od toga nema ništa. BMW će svoje agregate isključivo isporučivati za Toyota modele, a zauzvrat će dobiti uvid u hibridnu tehnologiju japanskog proizvođača.
Neki su osporavali pristanak Toyote na ovakav potez, jer se ugradnjom BMW-ovih motora „ponižava“, no u stvari se radi o čistoj ekonomskoj računici.Pisali smo o da je Toyota prihvatila ovu saradnju zbog ekonmske opravdanosti, jer jačanje Jena u Japanu i nestabilno europsko tržište, Toyotine modele bi učinili skupljim a samim tim i nekonkurentnim. Prvi rezultati ove saradnje bi se trebali vidjeti 2014. godine, kada na tržište dolazi Auris (moguće je da se vrati ime Corola) u kojem bi se trebali naći BMW-ovi 4-cilindrični 1,6 i 2,0 litarski dizel agregati. Nakon toga i drugi Toyota modeli dobiće BMW-ove motore, pa će japanski proizvođač zamjeniti svoju paletu dizel motora u kojoj su trenutno 1.4 D-4D (90KS), 2.0 D-4D (126KS) i 2.2 D-CAT (177KS).