Tom planu se oštro suprotstavlja GM CEO Mary Barra, apelujući na kineske vlasti da zajedno rade na mogućem rješenju prije povlačenja drastičnih poteza. Novim zabranama kineske vlasti pokušavaju da smanje emisiju štetnih gasova koja je dostigla takve razmjere da se stanovništvo velikih gradova doslovno guši u smogu. Bloomberg je objavio da je ova posljednja zabrana i obustavljanje proizvodnje 533 modela stupilo na snagu zbog zakonski definisanog limita potrošnje goriva i uključuje neke proizvođače poput Audija (FV7145LCDBG sedan), Chevroleta (Shanghai GM’s Chevrolet SGM7161DAA2 sedan) i Mercedes-Benza ( Beijing Benz’s Benz BJ7302ETAL2 sedan).
Iako navedena brojka zvuči kao velika, iz kineskog udruženja proizvođača kažu da je to samo mali dio ogromne proizvodnje putničkih automobile u Kini. Vlasti su vrlo ozbiljno pristupile problemu zagađenja i uz djelomične zabrane i ograničenja na proizvodnju uglja i čelika, dodala navedenu zabranu, koja je stupila na snagu 1. januara ove godine.