Treću godinu za redom Toyota je brand koji je zadržao poziciju najvećeg svjetskog proizvođača automobila. U protekloj godini prodaja japanske kompanije je prvi put premašila cifru od 10 miliona vozila poslije 9,98 miliona prodatih vozila 2013. godine.
Rast prodaje osjetio je i američki General Motors i to sa 2,1 odsto na rekordnih 9,92 miliona vozila, dok je prodaja Volkswagena porasla na rekordnih 10,14 miliona vozila. Usljed manje potražnje na domaćem tržištu Toyota prognozira pad prodaje u 2015. godini i to za 10,15 miliona vozila. Uparvo iz ovih razloga Toyota bi mogla zaostati za Volkswagenom budući da je potražnja ovog branda na tržištima u razvoju veoma porasla, što bi ovom brandu moglo omogućiti vodeću poziciju u globalnoj prodaji automobila.
Stalna borba između General Motorsa i Toyote vodi se otkad je Toyota prekinula sedmogodišnje liderstvo GM 2008. godine. Nakon tri godine Toyotine vladavine 2011. godine GM stupa ponovo na scenu kao najprodavaniji automobilski brand na svijetu. Povratak Toyote na prvo mjesto desio se 2012. godine gdje se ovaj proizvođač našao i u protekloj godini.