Naslovna > Vijesti > Bruce Springsteen vodi ,,The Middle“ kampanju

Jeep

Bruce Springsteen vodi ,,The Middle“ kampanju

Bruce Springsteen i „Jeep” su se udružili da bi lansirali dvominutni film „The Middle”, kojeg je moguće pogledati na kanalima brenda Jeep na društevim mrežama...

„The Middle” je za Brucea Springsteena vrlo važan projekat jer je blisko sarađivao sa dugogodišnjim prijateljem, režiserom Tomom Zimnijem. Springstin je napisao i producirao muziku za film sa svojim saradnikom s kojim često sarađuje, Ronom Anielom. Globalni direktor marketinga kompanije Stellantis Olivier Francois izjavio je kako su se trudili da prave smislene i emotivne veze  sa milionima gledalaca, sa kulturološkim značajem kao jezgrom kompanije. Poruka je kako Francois ističe, proslava 80. godišnjice brenda Jeep i predstavlja poziv svim Amerikancima da se udruže i potraže zajedničko tlo gledajući zajedno ka budućnosti. Dodaje kako je Bruce Springsteen bio ključan dio u stvaranju ove zajedničke poruke, koji je sa svojim iskustvom i mišljenjem posebno doprinio u premošćavanju razlika.

 

 


Tokom posljednje dekade, brendovi Jeep, Dodge i Ram su probudili inspirativne poruke u svojim naporima oko „Super Bowl” kampanja. Dok „Imported from Detroit” govori o izdržjivosti, genijalnosti i odlučnosti američke (detroitske) radne snage u automobilskoj industriji 2011. godini, namjera „Halftime in America” iz naredne godine bila je da podstakne na akciju Amerikance koji prolaze kroz teška vremena, rečenicom Clinta Wastwooda: „Ova država se neće predati poslije jednog udarca. Mi se uvijek podignemo”. Potom, 2013. godine, brend Ram je lansirao  reklamu „Farmer” koja je odala priznanje i počast američkim farmerima kroz riječi legendarnog voditelja radio programa, Pola Harvija.

Datum objave: 09/02/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook