„The Middle” je za Brucea Springsteena vrlo važan projekat jer je blisko sarađivao sa dugogodišnjim prijateljem, režiserom Tomom Zimnijem. Springstin je napisao i producirao muziku za film sa svojim saradnikom s kojim često sarađuje, Ronom Anielom. Globalni direktor marketinga kompanije Stellantis Olivier Francois izjavio je kako su se trudili da prave smislene i emotivne veze sa milionima gledalaca, sa kulturološkim značajem kao jezgrom kompanije. Poruka je kako Francois ističe, proslava 80. godišnjice brenda Jeep i predstavlja poziv svim Amerikancima da se udruže i potraže zajedničko tlo gledajući zajedno ka budućnosti. Dodaje kako je Bruce Springsteen bio ključan dio u stvaranju ove zajedničke poruke, koji je sa svojim iskustvom i mišljenjem posebno doprinio u premošćavanju razlika.
Tokom posljednje dekade, brendovi Jeep, Dodge i Ram su probudili inspirativne poruke u svojim naporima oko „Super Bowl” kampanja. Dok „Imported from Detroit” govori o izdržjivosti, genijalnosti i odlučnosti američke (detroitske) radne snage u automobilskoj industriji 2011. godini, namjera „Halftime in America” iz naredne godine bila je da podstakne na akciju Amerikance koji prolaze kroz teška vremena, rečenicom Clinta Wastwooda: „Ova država se neće predati poslije jednog udarca. Mi se uvijek podignemo”. Potom, 2013. godine, brend Ram je lansirao reklamu „Farmer” koja je odala priznanje i počast američkim farmerima kroz riječi legendarnog voditelja radio programa, Pola Harvija.