Naslovna > Koenigsegg > Jesko > Brže, jače, aerodinamičnije

Koenigsegg Jasko Absolut

Brže, jače, aerodinamičnije

Ekstremnija verzija Koenigsegg hiper automobila Jesko pod nazivom Jasko Absolut obećava postavljanje novih brzinskih barijera...

 

Koenigsegg Jesko je prvi put predstavljen na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, a sada je ovaj švedski proizvođač superautomobila objavio prve fotografije i informacije još ekstremnije varijante pod nazivom Jasko Absolut. Švedski proizvođač za sada nije potvrdio maksimalnu brzinu svog hiperautomobila, ali prema njihovim tvrdnjama ovaj model je u stanju da postigne veću brzinu od bilo kojeg Koenigsegga ili drugog homologiranog automobila prije njega. Ovo je referenca na Bugatti Chiron Super Sport koji je prošle godine „probio“ brzinsku barijeru od 480 km/h i znak da je za cilj modela Absolut bila mješavina još više snage i „klizavije“ aerodinamike.

 

 

Više od 3.000 sati rada u aerodinamičkom tunelu rezultovalo je dizajniranjem Jaskovog oblika sa niskom kojeficijentom otpora. Ovo se najbolje može vidjeti na zadnjem dijelu vozila, gdje je standardni Jaskov spojler zamijenjen sa dva „peraja“ po ugledu na borbeni avion F-15. Tu je produženi zadnji poklopac motora i pokriveni zadnji točkovi u kombinaciji sa smanjenom visinom vozila – sve u cilju unapređenja ukupne aerodinamike vozila. Ispod poklopca motora Jaska se nalazi V8 twin-turbo agregat koji isporučuje jačinu od 1622 KS uz korištenje E85 goriva. Snaga se prenosi na zadnju osovinu putem Koenigessovog devetostepenog automatskog mjenjača, za koji kompanija tvrdi da omogućava promjenu stepena prenosa u skoro nultom vremenu od brzine do brzine, bez obzira koliko ih je preskočeno.

 

 

Uprkos povećanim performansama, redukcija aerodinamičkog potiska na vozilo u poređenju sa standardnim Jeskom omogućila je švedskim inžinjerima da „omekšaju“ ogibljenje na Absolutu. Prema riječima proizvođača ovo je omogućilo Absolutu da postane superautomobil koji pruža zabavu prilikom vožnje po stazi za trke, ali i upotrebljiv u gradskom saobraćaju. Kompaktniji prednji ovjes i revidirani poklopac motora omogućavaju postavljanje krova u prednji dio vozila, što ne bi bilo moguće izvesti na standardnoj verziji Jeska.

Datum objave: 10/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook