Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Budući modeli sa SUS agregatima biće bazirani na EV platformama

Mercedes

Budući modeli sa SUS agregatima biće bazirani na EV platformama

Kompaktna MMA platforma koja dolazi 2024. biće optimizovana za električne pogone, sa sekundarnim unutrašnjim sagorijevanjem...

Dijeljenje platforme često zahtijeva neke kompromise, a to je dvostruko tačno za električna vozila napravljena od automobila koji su izvorno dizajnirani za pogonske sklopove s unutrašnjim sagorijevanjem. „Starija“ vozila kao što su Hyundai Ioniq Electric, Fiat 500e i Honda Clarity EV imala su domet manji od 100 milja, što je jedva bilo dovoljno za entuzijaste električnih vozila, a još manje tipične kupce i njihovu prateću zabrinutost dometom.

 

 

 


Zato su svi bili pomalo iznenađeni kada je Christoph Starzynski, Mercedes-Benz potpredsjednik razvoja za električni pogon, u jednom intervjuu rekao da će kompaktni automobili nove generacije A-Klase i B-Klase nuditi i  agregate s unutrašnjim sagorijevanjem i električni pogon. Ali ustupak će očigledno biti teret tradicionalnih motora, a ne EV pogonskog sklopa. U vezi sa modelima poput BMW-a i4, Kia Niro EV, pa čak i Benzovog EQB-a, takozvana MMA platforma A-Klase će biti dizajnirana za električna vozila, a zatim prilagođena za prihvatanje benzinskih i dizel pogonskih agregata za tržišta koja ih zahtijevaju.

 


„Platforma će biti prva EV, ali ne i ekskluzivna EV, a kompromis će počivati na SUS strani, a ne na EV strani“, rekao je Starzynski.

 


Kompaktna modularna MMA platforma će debitovati 2024. godine, vjerovatno će se nalaziti pod sljedećom generacijom Mercedes-Benz A-Klase prije nego što se proširi na CLA fastback limuzinu, GLA i GLB kompaktne SUV-ove i B-Klasu kompaktnog MPV-a. U EV obliku, MMA automobili će naučiti mnogo lekcija od konceptnog automobila EQXX, uključujući jedinstvenu anodnu hemiju njegove vazdušno hlađene baterije koja poboljšava snagu. Aktivna aerodinamika bi takođe mogla napraviti skok sa „skliskog“ koncepta na stvarnost kompaktnih automobila.

Datum objave: 16/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook