Naslovna > Automobili > MG > MG3 > Budući problem hibridima iz B segmenta

MG3

Budući problem hibridima iz B segmenta

MG3 dolazi opremljen MG Pilot tehnologijom, koja obuhvata sistem za zadržavanje trake, sistem upozorenja o napuštanju trake, adaptivni tempomat, upozorenje na sudar i sistem koji upozorava na zastoj u saobraćaju...

MG Motor je zvanično predstavio novu generaciju modela MG3 za cijelo evropsko tržište, koji  pored kompaktnih dimenzija i stila koji je blizak evropskim preferencijama, stiže sa hibridnim pogonom i mjenjačem koji ima samo tri brzine. Nakon serije SUV vozila, MG Motor lansira model u popularnom B segmentu na evropsko tržište. Nova generacija će prvi put biti dostupna širom Starog kontinenta, nakon što se prethodna generacija prodavala samo u Velikoj Britaniji. Prva stvar koja se ističe kod novog MG3 je veoma agresivan dizajn prednjeg dijela, koji uključuje vrlo veliki usisnik vazduha. Prednja svjetla takođe doprinose neočekivano dinamičnom izgledu novog subkompaktnog modela. Pozadi primjetan je sportski duh, zahvaljujući braniku koji uključuje atraktivan difuzor. Novi MG3 ima dužinu od 4,11 metara, što je na nivou aktuelne Škode Fabije. Iako je reč o hibridu, MG3 ima masu od samo 1.285 kilograma. Eksterijer je upotpunjen aluminijumskim naplacima, a kupci će moći da biraju između sedam različitih boja.

 

 

 


Kabina novog MG3 ima konvencionalni dizajn, ali je u velikoj mjeri digitalizovana. Standardna oprema uključuje instrument tablu od 7 inča i centralni ekran od 10,25 inča. Neposredno ispod centralnog ekrana nalazi se niz fizičkih tastera za najvažnije funkcije automobila. MG3 standardno nudi navigaciju, integraciju pametnog telefona putem Apple CarPlay i Android Auto sistema, kao i MG iSMART sistem. Na listi fabričke opreme nalazi se i audio sistem sa šest zvučnika sa Bluetooth vezom, četiri USB porta i prednjim i zadnjim parking senzorima. Kod opremljenijih verzija, MG3 dolazi sa kožnim sjedištima sa grejanjem, ulazom u vozilo bez upotrebe ključa, grijanim volanom i video kamerom od 360 stepeni. Novi MG3 je dostupan u tri nivoa opreme: Standard, Comfort i Luxury. Takođe, prtljažnik MG3 ima kapacitet od solidnih 293 litra.

 


MG3 je klasični hibridni automobil, a osnova mu je 1,5-litarski benzinski motor sa četiri cilindra koji radi po Atkinsonovom ciklusu, razvijajući 102 KS, uz podršku električnog motora od 136 KS. Kada ova dva motora rade paralelno, snaga sistema je ograničena na 194 KS. Snaga se prenosi na prednje točkove putem automatskog mjenjača sa samo tri brzine. Kada su u pitanju performanse, novi MG3 ubrzava od 0 do 100 km/h za tačno 8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 170 km/h. MG tvrdi da je ovaj model najbrži u svom segmentu kada je u pitanju ubrzanje od 0 do 100 km/h. Ovaj model posjeduje pet različitih režima vožnje. U EV modu, automobil koristi samo električni motor. U serijskom režimu, električni motor se napaja iz generatora koji se puni iz benzinskog motora. U paralelnom režimu rada, oba motora, termalni i električni, pokreću automobil. Što se tiče efikasnosti, MG tvrdi da MG3 ima termičku efikasnost od 41 posto. Takođe, MG3 Hybrid+ troši samo 4,4 litara benzina na 100 pređenih kilometara.

 


Trenutno MG još nije objavio cijene novog modela, iako se pretpostavlja da će koštati oko 20.000 evra, što je povoljnije u poređenju sa rivalima koji koriste hibridnu tehnologiju. Standardna garancija obuhvata 7 godina ili 150.000 kilometara...

Datum objave: 27/02/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook