Naslovna > Vijesti > Četvrti „najzeleniji“ brend

Volkswagen

Četvrti „najzeleniji“ brend

Američka konsultantska kompanija Interbrand objavila listu od 50 najzelenijih brandova na svijetu, a Volkswagenu je pripalo odlično četvrto mjesto

U najnovijem istraživanju Best Global Brands, koje svake godine provodi američka kompanija Interbrand, najuticajnija konsultantska kuća za procjenu vrijednosti brandova, Volkswagen je proglašen za četvrti „najzeleniji“ brend na svijetu. Njemački gigant tako se popeo za dva mjesta na ljestvici u odnosu na prošlogodišnje istraživanje, te slovi kao najzeleniji proizvođač automobila, ali i kao najzeleniji brand u svojoj zemlji. Ovaj napredak Interbrand opravdava Volkswagenovim ambicioznim i utemeljenim ciljevima, posebno planiranim smanjenjem prosječne potrošnje svake sljedeće generacije vozila za 10 do 15%, te smanjenjem emisija CO2 ispod 120 g/km do 2015.

 

Istovremeno, Interbrand je uzeo u obzir i činjenicu kako Volkswagen zelenijima želi učiniti i svoje pogone i to za 25% u narednih šest godina, te velika ulaganja u obnovljive izvore energije. Ultimativni cilj je da do 2018. postane najzelenijim (i najvećim) proizvođačem automobila na svijetu. Prvo mjesto na Interbrandovoj ljestvici 50 najzelenijih brandova na svijetu za 2012. zauzela je Toyota (drugu godinu za redom), drugo Johnson & Johnson, a treće Honda. Desetorku najboljih zaokružuju Hewlett-Packard (5), Panasonic (6), Dell (7), Siemens (8), Danone (9) i BMW (10). Što se ostalih proizvođađa automobila tiče, svoje mjesto na listi pronašli su još Ford (15), Mercedes-Benz (16), Hyundai (17) i Nissan (21).

Datum objave: 06/07/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook