Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Cilj postati vodeći brend za električna SUV vozila na tržištu

Brend Jeep predstavio buduće planove

Cilj postati vodeći brend za električna SUV vozila na tržištu

Svi brendovi Stellantis-a posvećeni su postizanju udjela prodaje putničkih električnih vozila na baterije (BEV) od 100% u Evropi i 50% udjela prodaje putničkih vozila i lakih kamiona na baterije u SAD do kraja 2030...

 Brend Jeep, globalni SUV brend kompanije Stellantis N.V, danas je najavio opsežan plan za svoju sljedeću generaciju potpuno električnih 4xe vozila u okviru održive transformacije, kako bi postao vodeći proizvođač električnih terenaca na svijetu. Najava dolazi samo nekoliko nedjelja nakon što je Dodge napravio ogroman korak unaprijed na brendovom putu ka električnoj budućnosti, predstavivši Dodge Charger Daytona SRT, koncept koji razbija percepcije i iznova definiše šta je zapravo električno vozilo na baterije (BEV).

 

 

 


„Današnje vijesti brenda Jeep su još jedan primjer kako se naši američki brendovi transformišu kako bi podržali naše planove za agresivnu dekarbonizaciju,” rekao je Karlos Tavares, izvršni direktnor Stellantis-a. „U okviru cijelog našeg portfolija od 14 omiljenih brendova nudimo uzbudljive elektrifikovane proizvode, dok radimo na tome da predstavimo još 28 dodatnih potpuno novih električnih vozila na baterije do 2024. godine. Sigurni smo da će naši novi modeli oduševiti naše kupce i da će zbog toga nastaviti da vole velike američke brendove sa kojima su odrasli.“

 

 

 

Stellantis je tokom Dana električnih vozila u julu 2021. najavio da planira da uloži više od 30 milijardi evra između 2021. i 2025. u elektrifikaciju i razvoj softvera, uključujući kapitalne investicije u zajedničke kompanije kako bi se finansirale njihove aktivnosti, dok planira da nastavi da bude 30% efikasniji od ostatka industrije u pogledu ukupnih kapitalnih troškova i odnosa troškova istraživanja i razvoja i prihoda.

 

 

„Naša etička odgovornost je da obezbijedimo održivu budućnost mobilnosti za naše kupce, zaposlene i našu planetu,“ rekao je Carlos Tavares.  „Globalna ofanziva elektrifikacije Jeep-ovih SUV modela odgovara današnjim tržišnim zahtjevima i drago nam je što smo na čelu svijeta na ovom putu.“

 


Na osnovu uspjeha modela Jeep Wrangler 4xe, najprodavanijeg plug-in hibridnog vozila (PHEV) u SAD, i nedavno predstavljenog Grand Cherokee 4xe, brend Jeep razvija opsežnu gamu elektrifikovanih proizvoda posebno razvijenih tako da unaprijede legendarne sposobnosti brenda i prošire njegov domet.

Datum objave: 09/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook