Naslovna > Automobili > Citroen > DS3 > Citreonov DS kao posebna marka

U Kini

Citreonov DS kao posebna marka

Citroen i CAPSA, druga joint-venture tvrtka marke Citroen u Kini, lansirali su DS3, DS4 i DS5 u 2012. godini. DS se ondje pozicionira kao Marka potpuno prilagođena kineskim kupcima i prodaje se putem specifične prodajne mreže u brzom razvoju. To je strateška prednost na drugom tržištu premium vozila na svijetu. Dinamična DS prodajna mreža broji već 25 prodajnih mjesta u važnijim kineskim gradovima , a do kraja godine bit će ih 70.

Citroen je okrenuo novu stranicu u osvajanju Kine, u 2012. godini, uz pomoć svoje druge joint-venture tvrtke, CAPSA. Prema mišljenju Frédérica Banzeta, generalnog direktora marke Citroen, „lokalni imperativ da izborimo svoje mjesto na tržištu uz pomoć joint-venture tvrtke CAPSA,  sa specifičnom prodajnom mrežom, pretvorio se u izvrsnu priliku za Citroen.

 

Tako možemo komercijalizirati DS liniju i pojačati pozicioniranje premium vozila zahvaljujući prodajnoj mreži.“ Zbog toga je DS linija ključna za razvoj Marke  u Kini, tom prvom automobilskom tržištu na svijetu i drugom prema prodaji premium vozila.Citroen nudi novi pristup premium vozilima u Kini pomoću DS linije. Inovativan i smion pristup, razlikuje se od tradicionalnih marki visoke klase vozila. Tako DS linija na tržištu dobiva svoje mjesto kao marka premium vozila nove generacije. Kupci koji traže «nešto drugo» u njima mogu pronaći spoj francuske profinjenosti i umijeća s modernošću i odlikama DS baštine.

 

 

Drugačija i moderna prodajna mreža DS linije u brzom razvoju

 

 

20. lipnja 2012.: prvi DS Store otvoren je u Nankinu. Šest mjeseci poslije u važnijim kineskim gradovima (Peking, Shanghai, Canton, Shenzhen itd.) otvoreno je 25 prodajnih mjesta. Ova će se dinamika nastaviti u 2013. godini kako bi do kraja godine bilo otvoreno 70 prodajnih mjesta u 55 gradova.

Po uzoru na DS3, DS4 i DS5, prodajna mjesta DS linije omogućuju novi pristup premuim vozilima. Boje, materijali, rasvjeta, udobnost, povezivost... ništa nije prepušteno slučaju. Vozila marke Citroen trebaju zavesti sva osjetila kineskih kupaca, koji su pozvani da dožive iskustvo jedinstvene i ugledne marke.

Isplativa strategija za Citroen, budući da su prvi kupci DS vozila većinom pripadnici nove generacije kineske moderne elite. Riječ je o osobama u dobi od 25 do 40 godina, poslovno orijentiranima. Privukla ih je nova ponuda DS vozila na premium tržištu, koju karakteriziraju inovacija i profinjenost nadahnute pariškim luksuzom. Cijela priča ide dalje, Citroen je u središtu Shanghaija otvorio prvi DS World, institucionalni izložbeni prostor, koji će kineskoj publici omogućiti otkrivanje DS svijeta.
 

Datum objave: 24/01/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook