Naslovna > Automobili > Citroen > C3 > Citroen u Ženevi

Značajne inovacije

Citroen u Ženevi

Na Sajmu automobila u Ženevi, CITROËN neprestanim inovacijama još jednom pokazuje svoju dinamičnost i strast prema kupcu.

CITROËN u Ženevi predstavlja tehnologiju Hybrid Air, jedinstvenu tehnologiju u svijetu koju je razvio PSA Peugeot Citroën u suradnji s grupacijom Bosch®, oslanjajući se na povijesno znanje i umijeće inženjera Marke koji su ovladali uporabom hidraulike u automobilskoj industriji. Hybrid Air ima revolucionarne performanse jer s manje od 3 l/100 km i bez dodatnog akumulatora za punjenje ostavlja još manji trag u okolišu, ima pristupačnu cijenu, a prostor u vozilu je očuvan. Ta revolucionarna tehnologija osobito je dobro prilagođena modelima iz segmenta B i C te gospodarskim vozilima. Na Sajmu u Ženevi bit će posebno prikazana u novom Citroën C3.

 

CITROËN nastavlja proizvodnu ofenzivu pa ove godine obnavlja dva najvažnija modela svoje palete: C3 kao najprodavaniji model i C4 PICASSO kao jedan od vodećih mdela u razredu kompaktnih jednovolumena. CITROËN tako na Ženevskom sajmu otkriva novi Citroën C3 i koncept TECHNOSPACE, koji prikazuje budući kompaktni monovolumen čije se pojavljivanje na tržištu očekuje na početku druge polovine 2013. godine. Novi Citroën C3 ponovno potvrđuje najjače strane modela C3: najveći vjetrobran na tržištu, jedinstvenu osobnost i dopadljivost, energičan stil naglašen novim prednjim dijelom, udobnost boravka u vozilu, novi osjećaj u vožnji zahvaljujući još inovativnijim tehnološkim rješenjima.

 

 

 

Nakon više od 300 000 prodanih primjeraka u tri godine, CITROËN nastavlja osvajati tržište premium vozila lansiranjem modela DS3 Cabrio i otkrivanjem dviju ograničenih serija DS linije u Ženevi: DS3 Racing odvažne mat zlatne završne obrade, te DS4 Electro Shot, automobil fascinantnog. A kako bi naglasio svoju posvećenost kreaciji i luksuzu, izložit će jedinstveni primjerak toga modela ostvaren u suradnji s talijanskim izdanjem časopisa Vogue Homme: DS3 Cabrio L’Uomo Vogue. Za vozilo je organizirana tajna dražba u korist udruženja Women Create Life. Ovaj projekt razvijen je u okviru Svjetske zdravstvene organizacije, specijalizirane agencije Ujedinjenih naroda koja, između ostalog, kroz umjetnost i kulturu podržava i promiče aktivnosti namijenjene poboljšanju zdravstvenih uvjeta žena i djece. U središtu WHO organizacije u Ženevi, održat će se 6. ožujka u 19 sati ekskluzivna večer.

 

 

 

Tehnologija Hybrid Air počiva na spajanju više u praksi dobro iskušanih dijelova ili tehnologija: benzinski motor Pure Tech, sustav pohrane energije u obliku stlačenog zraka, dva sklopa hidrauličkog motora i pumpe te automatskog prijenosa s epicikličnim zupčanicima. Cijelim sklopom upravlja sustav koji prilagodbom rada vozačevim naredbama optimira energetsku učinkovitost. Za to su dostupna tri načina rada: način Air bez emisija, uključen samo benzinski ili samo termički motor i kombinirani način koji združuje snagu termičkog motora i snagu stlačenog zraka. Hybrid Air nema akumulatora (cijena je prihvatljivija, prostranost netaknuta, reciklaža olakšana) a performanse su revolucionarne (smanjenje potrošnje goriva za 45% u gradskoj vožnji u odnosu na benzinski motor istih performansi, manje od 3 l/100 km, 69g/km CO2, povećanje snage). Ta je tehnologija osobito dobro prilagođena segmentu malih gradskih vozila i posebno je istaknuta na Ženevskom sajmu na novom modelu CITROËN C3. Izloženi prototip ima posebne boje i materijale, anis zelene naplatke, školjke retrovizora i okvire svjetala. Taj prototip ima rekordno malu potrošnju od 2,9 l/100 km zahvaljujući tehnologiji Hybrid Air, posve novim Michelinovim® gumama posebnih dimenzija (165/50 R 18) koje smanjuju potrošnju za oko 0,2 l/100 km. Ta se guma ističe velikim promjerom i smanjenom širinom, što znači manji otpor  kotrljanju, manju masu i tiši rad. Kako se upotpunjuje s dizelskom hibridnom tehnologijom Hybrid4, Hybrid Air zbog svojih se performansa obraća drugoj vrsti kupaca pa može nuditi rješenja dostupna svima i za sve namjene.

Datum objave: 23/02/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook