Naslovna > Automobili > Renault > Clio > Clio 4 će biti znatno drugačiji

Renault

Clio 4 će biti znatno drugačiji

Renaultov model biće predstavljen na Salonu u Parizu u oktobru mjesecu, a u prodaji će se naći do kraja ove godine sa radikalno izmjenjenim dizajnom u odnosu na trenutnu generaciju

Renault Clio III koji je trenutno aktuelan, nije ponovio uspjeh svog prethodnika koji je sredinom devedesetih u ovaj segment unio pravu pometnju među konkurencijom. Svjesni su toga šefovi Renaulta, te su spremno najavali radikalne promjene za četvrtu generaciju Clia. Automobil će biti znatno niži i širi a samim tim i prepoznatljiviji. 

 

Posebna pažnja posvetiće se materijalima u unutrašnjosti, pa su iz Renaulta najavili također značajne promjene u pogledu kvaliteta svih materija u enterijeru.  Za dizajn četvrte generacije Clia zadužen je Laurens van den Acker, čovjek koji je prije dvije godine iz Mazde prešao u Renault.  Holanđanin je jasno naglasio da će mu inspiracija biti koncept DeZir, te da se nada da će barem dio  „sportskih i seksipilnih karakteristika“ prenijeti na Clio 4. Acker je obećao da će u predstojećem periodu raditi na tome da se što više stvari prenese sa odličnih Renaultovih konceptnih automobila, na one koji idu u serijsku proizvodnju.  Renault Clio 4 biće izrađen u varijanti s pet vrata, no njegov dizajnerski tvorac tvrdi da će i kao takav biti pravi sportista, te da će drugi red vrata biti neprimjetan što aludira da će ručke za otvaranje istih biti skrivene u C stub!?  Kada su u pitanju agregati Clio 4 će biti još jedan u nizu automobila koji slijedi downsizing.  Na samom početku prodaje Clio 4 će se nuditi sa 0,9-litarskim trocilindričnim agregatom sa oko 90 KS, a kasnije će mu se pridružiti i novi 1,2-litarski sa 112 KS, koji će zamijeniti aktuelni 1,6 litarski motor. Jedini dizelaš čini se biće poznati 1,5 litarski dCi sa 104KS.  Čak i sportska verzija Clia, dobit će manji motor i skoro da ne postoji ni najmanja vjerovatnoća da će tu ostati aktuelni 2,0-litarski agregat. 

Datum objave: 05/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook