Naslovna > Tehnika > Do 2025. godine planiraju 12 električnih modela

Audi

Do 2025. godine planiraju 12 električnih modela

Prvi od njih je E-Tron, a slijediće ga crossover E-Tron Sportback koji će premijerno biti predstavljen već sljedeće godine. Ostali noviteti će pokriti sve relevantne segmente između kompaktnih i velikih automobila, a svi bi se trebali temeljiti na četiri platforme...

 

 

Nedavno predstavljanje električnog crossovera E-Tron je samo početak plana elektrifikacije kompanije Audi koja do 2025. godine planira tržištu ponuditi čak 12 novih električnih modela u raznim segmentima. U Audiju očekuju kako će do tada trećinu njihove prodaje činiti noviteti s elektrificiranim pogonskim sklopovima. Prvi je dakle već pomenuti E-Tron, a slijediće ga crossover E-Tron Sportback koji će premijerno biti predstavljen već sljedeće godine. Ostali noviteti će pokriti sve relevantne segmente između kompaktnih i velikih automobila, a svi bi se trebali temeljiti na četiri platforme. E-Tron i E-Tron Sportback će koristiti modularnu platformu MLB. Do kraja ove godine, u Los Angelesu, će vjerojatno biti predstavljena studija električnog modela E-Tron GT koja će najaviti treći električni model, a on će dobiti svoju e-platformu koja će biti odlična osnova za dinamični coupe s baterijama ugrađenima u pod. Vjerojatno će se raditi o platformi koju će koristiti model Taycan. U svakom slučaju radi se o projektu kojeg Audi razvija u saradnji s Porscheom, a za sada je poznato kako ovi partneri već rade na platformi PPE (Premium Platform Electric) koja će takođe biti osnova za mnoge novitete Grupe VW, posebno one više cijene. PPE se razvija isključivo za potrebe električno pokretanih noviteta, a navodno bi trebala ponuditi mnoge prednosti u vidu ugradnje baterija, mase i dimenzija vozila. Takođe, na njoj će se moći temeljiti i SUV-ovi. I četvrta platforma koju će koristiti Audi je platforma MEB (Modular Electric Matrix) koja će biti temelj za mnoge električne modele Grupe VW, uključujući i vozila A segmenta.

Datum objave: 28/09/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook