Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Dobar početak tekuće godine

Bosch poboljšao prodaju

Dobar početak tekuće godine

Grupa Bosch dobro je započela 2015. godinu. U prvom tromjesečju prodaja je porasla za otprilike 13 posto …

Nakon prilagodbe zbog učinka tečajne razlike porast je iznosio oko 5,4 posto. U tekućoj poslovnoj godini taj globalni dobavljač tehnologije i usluga očekuje da će nakon prilagodbe zbog učinaka tečajne razlike prodaja porasti od 3 do 5 odsto. Budući da su ti učinci značajni, Bosch očekuje da će njegov nominalni rast prodaje nadmašiti taj raspon. Tokom predstavljanja godišnjih financijskih izvještaja u gradu Gerlingen u Njemačkoj, dr. Volkmar Denner, predsjednik Boschovog upravnog odbora, izjavio je: „Naša ekonomska i tehnološka snaga u poslovnim područjima kojima se bavimo omogućuje nam da otvorimo nove tržišne segmente.” Proizvodi s mogućnošću povezivanja na internet i usluge temeljene na internetskoj tehnologiji jedan su od fokusa budućeg rasta prodaje društva. „Unaprijeđujemo povezanost u svim našim poslovnim područjima te aktivno učestvujemo u njezinom oblikovanju”, dodao je Denner. U 2014. godini Bosch je na tržište plasirao brojne proizvode i rješenja za povezivanje. Oni uključuju pećnice s mogućnošću povezivanja na internet i softverska rješenja za povezane sisteme grijanja i zgrade te softverska rješenja za povezanu industriju i povezanu mobilnost.

 

Poslovni razvoj u 2014. godini: značajan je napredak u 2014. godini inovativni proizvodi ponovno su pomogli unaprijediti položaj društva Bosch na tržištu u brojnim područjima. U protekloj poslovnoj godini društvo je povećalo svoju prodaju za nominalnih 6,3 odsto na 49 milijardi eura. Nakon prilagođavanja zbog učinaka tečajne razlike rast je iznosio 7,4 posto. Zbog negativnih učinaka tečaja od otprilike 500 milijardi eura, privremeno jaki tečaj eura imao je značajan učinak na prodajne rezultate. Taj snažan razvoj prodaje pridonio je i poboljšanju rezultata. Prošle je godine operativna dobit (EBIT) porasla na 3 miliona eura, što je godišnje povećanje od otprilike 10 posto. Bosch je dakle u 2014. zabilježio operativnu maržu od 6,2 odsto. To je za otprilike jedan postotni bod bolje od vrijednosti za 2013., prilagođene za jednokratne i izvanredne učinke. „Naš intenzivan rad na smanjenju troškova takođe je igrao ulogu u tom značajnom poboljšanju rezultata. U 2014. uspješno smo poslovali uprkos svjetskom rastu koji je bio tek umjeren”, izjavio je dr. Stefan Asenkerschbaumer, glavni financijski direktor Boscha i zamjenik predsjednika Boschovog upravnog odbora. Potpunim preuzimanjem društva BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH (sada BSH Hausgeräte GmbH), dobavljač tehnologije i usluga osnažio je svoj položaj u području pametnih kuća. Akvizicijom društva ZF Lenksysteme GmbH (sada Robert Bosch Automotive Steering GmbH), Bosch je u svoj portfelj dodao i područje automatizovane vožnje, koje je u porastu.

Datum objave: 07/05/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook