Naslovna > Automobili > Citroen > C4 > Dosta novih detalja

Citroën C4

Dosta novih detalja

Citroën u BiH želi i dalje ostati u vrhu klase, pa se tako očekuje da će redizajniranim Citroënom C4 uspjeti da ostvari svoj cilj, s obzirom na to da je aktualni model jako dobro prihvaćen na našem tržištu ...

Citroën C4 je u našoj zemlji prisutan skoro pet godina, pa je došlo vrijeme za njegov blagi redizajn, sa kojim je ovaj popularni francuski automobil dobio nove detalje eksterijera, nove tehnološke sustave, te suvremenije i ekonomičnije agregate. Nacionalna premijera održana je u Mostaru u Hotelu Ero, gdje su se novinari upoznali sa novim modelom, nakon čega su isti mogli i voziti nekoliko kilometara.

 

„Novu gama Citroëna C4 odlikuje  novi svjetlosni potpis, koji zahvaljujući svjetlima sa LED-diodama osnažuje izražajnost prednjeg dijela, a stražnja se strana zbog svjetala s 3D efektom doima dinamičnijom. Tu je i unutrašnjost s novim presvlakama i pojednostavljenom armaturnom pločom s novim 7-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir u sredini. U kabini je osjećaj ugodnosti istaknut zvučnom izolacijom koja je uzor u svojoj klasi, udobnošću sjedala, prednjim masažnim sjedalom i velikim panoramskim ostakljenim krovom s električnim sjenilom za sunce“, rekao nam je  Sadko Mezgec, vođa komunikacija, Citroën Slovenija d.o.o

 

U ponudi benzinskih motora su trocilindarski PureTech motori i dizelski motori BlueHDi, od kojih oba ispunjavaju zahtjevne ekološke norme Euro 6. Upareni s tehnologijom Stop & Start, te s gumama niskog otpora kotrljanja, imaju vrlo malu potrošnju goriva: od 3,3 l/100 km, odnosno 86 g CO2 u motora BlueHDi 100 S&S BVM i 4,8 l/100 km, odnosno 110 g CO2 u motora PureTech 130 S&S EAT6. Nevjerojatne performanse povezane su s novim automatskim mjenjačem EAT6. Mjenjač EAT6 automatski je mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa najnovije generacije, a osmislila ga je i razvila firma AISIN AW. Od mjenjača prošle generacije ga razlikuju  brže promjene stupnjeva  prijenosa (40 % brže), zahvaljujući novoj strategiji sinkroniziranog upravljanja motora i mjenjača (tehnologija Quick Shift) i zahvaljujući ugradnji novog, učinkovitijeg računala. Osim toga, u upotrebi je i pretvarač okretnog momenta s kompaktnijim prstenom i poboljšane filtracije koji omogućuju smanjenje brzine vrtnje motora, te zahvaljujući povećanom mjenjačkom rasponu, kako bi se istovremeno zadržala učinkovitost kretanja i smanjenje broja okretaja na najvećoj brzini.

 

Osim novih motora, redizajnirani Citroën C4 dobio je i neke suvremene sustave, koji su donedavno bili rezervirani isključivo za višu klasu vozila. Ugrađen je sustav za pokretanje vozila bez ključa, te 7-inčni na dodir osjetljivi zaslon. Za sigurnost se brinu sustavi poput inteligentnog  nadzora prijanjanja, sustav za pomoć pri kretanju na uzbrdici, svjetla za maglu sa statičkim osvjetljenjem pri skretanju, sustav za upozorenje o nenamjernom prelaženju trake, a tu je i sustav za nadzor mrtvog kuta.

 

Cjenovnik za novi C4 je formiran, ali on još uvijek ne uključuje komercijalne popuste. Prema do sada objavljenim detaljima cijene se kreću od tridesetak tisuća maraka za ulazne modele, dok najskuplji koštaju i 44.000 KM. Zanimljivo, svoje pakete opreme uz novi C4 Citroën sada naziva Live, Feel i Shine.

Datum objave: 14/04/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook