Naslovna > Automobili > Renault > Twingo > Druga generacija Twinga u BiH
FOTO GALERIJA (13)

Renault

Druga generacija Twinga u BiH

Nakon velikog uspjeha sa prvom serijom sada već kultnog Twinga Renault je i drugom generacijom pokazao da zna kako napraviti atraktivan i sposoban mali automobil

Prezentacijom održanom u Banjaluci nova generacija gradskog mališana Twingo stigla je na tržište BiH. Na konferenciji za štampu predstavnici Renaulta otkrili su s kojim novostima u našu zemlju dolazi ovaj šarmantni mališan, koji bi trebao nastaviti stopama uspješnih prethodnika. Novi Twingo druge generacije u svojoj „faza 2“ opciji u odnosu na prethodnika je dobio svježiji dizajn, sposobnije i štedljivije motore i kvalitetniji enterijer, kao i veselije karoserijske boje.


Novi Renault Twingo je prvo vozilo koje odražava novi identitet dizajna kompanije, odnosno donosi neke od stilskih elemenata koji će vizuelno odrediti sva buduća vozila ovog francuskog proizvođača. Novi Twingo vraća se tradiciji s posebno izražajnim i privlačnim prednjim dijelom vozila, koji snažno koketira sa legendarnom prvom generacijom, dok je zadnja sekcija dobila novi branik i dodatna svjetla na poklopcu prtljažnika. Enterijer novog francuskog mališana je dobio osjetno kvalitetnije materijale, dok je ponuda putničkog i prtljažnog prostora zapremine od 230 do 959 litara ostala neizmijenjena u poređenju sa uspješnim prethodnikom. I dalje, klizna zadnja klupa preklopiva u omjeru 50:50 predstavlja prepoznatljivi detalj, zbog čega Twingo zasigurno predstavlja jedan od najfleksibilnijih automobila u svojoj klasi.


Kada je u pitanju ponuda motora, Twingo je dostupan sa 1.2-litarskim 16-ventilskim benzincem sa 75 KS, zatim slijedi 1.2 TCE turbo benzinski agregat sa 100 KS, dok je 1.5-litarski dCi turbodizelaš sa 75 KS namijenjen klijenteli koja iznad svega cijeni nisku potrošnju goriva. Nakon uvodnog dijela manifestacije, šlag na tortu je predstavljao odlazak na banjalučki automotodrom Zalužani, gdje su novinari mogli isprobati i trenutno najkapacitetniju varijantu francuskog mališana Twingo RS. Pod prednjim poklopcem ovog modela „kuca“ 1.6-litarski atmosferski benzinac sa 133 KS i 160 Nm obrtnog momenta, a ovakve karakteristike su sasvim dovoljne za ubrzanje do 100 km/h za 8,7 sekundi i maksimalnih 200 km/h, uz prosječnu potrošnju od samo 6,5 litara bezolovnog benzina. Francuski eksperti Renault  Sport odjela su svoje znanje pokazali i na standardnoj sportskoj šasiji, dok opciona “kup” šasija sa direktnijim vješanjem, 10 odsto tvrđim oprugama i 4 mm nižim težištem u odnosu na standardni model, izvlači maksimum iz ovako malog automobila.


Renault Twingo u našoj zemlji startuje po akcijskim cijenama od veoma pristupačnih 15.499 KM, koliko košta osnovni model pokretan 1.2-litarskim benzincem sa bogatim paketom opreme “trend”, dok je za najkapacitetniji Twingo RS potrebno izdvojiti samo 25.351 KM. Uz naglašenu atraktivnost i vrhunske mogćnosti, ovako formirana cijena čini Twingo RS istinskim favoritom među gradskim trkačima.
Regionalnom prezentacijom u Banjaluci Renault je otkrio planove u vezi sa svojim novim mališanom, koji cjenovno, ali i ukupnim nastupom predstavlja jednog od najboljih automobila u klasi po principu uloženo-dobijeno. Nema sumnje da će mali francuski šarmer i ovaj put ostaviti zapažen trag, kako na našem tako i na ostalim evropskim tržištima.

Datum objave: 23/04/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook