Naslovna > Tehnika > Ekonomičnost prije elektrifikacije

Dacia

Ekonomičnost prije elektrifikacije

Rumunski proizvođač ekonomičnih automobila će zadržati motore sa unutrašnjim sagorijevanjem u svojoj ponudi, koliko god zakonski okviri budu dozvoljavali...

Usljed rasprostranjenog trenda elektrifikacije i smanjenja emisije štetnih gasova, uzrokovanim i velikim brojem vozila sa SUS motorima, brojni svjetski proizvođači ubrzano ili postepeno uklanjaju vozila sa ovim pogonom iz svojih ponuda, i okreću se ka proizvodnji električnih automobila. Međutim postoje i određeni brendovi koji ne dijele entuzijazam sa ovim procesima, i kojima se ne žuri da napuste konvencionalne pogonske jedinice iz njima ličnih razloga. Jedan od ovih proizvođača je i Dacia, brend koji je poznat po efikasnosti i ekonomičnosti, proizvodeći modele čija cijena omogućava dostupnost širokim narodnim masama.

 

 

 

 

 

Iz ove kompanije nedavno su iznijeli stav da će u svojoj ponudi zadržati motore sa unutrašnjim sagorijevanjem dokle god oni zakonom ne budu zabranjeni, što bi se na teritoriji Evropske Unije moglo desiti do 2035. godine ukoliko zemlje članice prihvate plan koji je predložila Evropska Komisija. O ovom pitanju je govorio šef prodaje i marketinga marke Xavier Martinet, koji je objasnio kako Dacia ima mogućnosti i tehnologiju da pravi električne automobile. „"Pitanje nije tehničko, tu tehnologiju možemo staviti na svoje automobile, imamo tu [hibridnu] tehnologiju na Clio -u i Captur -u, možemo ih staviti sutra na Jogger ili Sandero. Pitanje je ekonomično. Jesu li kupci spremni platiti 3.000 do 4.000 eura više za hibrid kada bi zapravo mogli kupiti benzinsku ili LPG verziju koja košta samo nekoliko stotina eura više i da li je to trik u smislu emisije CO2?“ “Mislim da naši kupci zapravo ne traže određenu tehnologiju - možda je drugačija od električne za dio populacije, ali inače, ako pogledate mase, ljudi zapravo ne traže određenu tehnologiju. Žele automobil koji ispunjava njihove potrebe i omogućava im da idu po želji po pravoj cijeni. Pristup koji Dacia ima vrlo je zanimljiv, a s propisima koji dolaze - Euro 7 i ADAS - cijena vozila će porasti, ali plate ljudi neće rasti istim tempom", rekao je Martinet.

Datum objave: 09/09/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook