Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > AMG Project One > Ekspresivni koncept prvi model iz serije Mythos

Mercedes-AMG PureSpeed

Ekspresivni koncept prvi model iz serije Mythos

Jedna od najvažnijih karakteristika koncepta Mercedes-AMG PureSpeed je HALO sistem koji zamjenjuje konvencionalni A-stub na vozilu...

Najnoviji koncept Mercedes-AMG PureSpeed glavna je atrakcija uoči Formula 1 Velike nagrade Monaka. Radikalan dizajn potpuno otvorenog dvosjeda, bez krova ili vjetrobranskog stakla, predstavlja omaž motornim trkama, a koncept automobil pruža uvid u prvi model iz veoma ograničene Mercedes-Benz Mythos serije. Vozilo je predstavljeno na plutajućem pontonu u luci kneževine, a takođe je impresioniralo vozače Mercedes-AMG PETRONAS F1 tima, Lewisa Hamiltona i Georgea Russella.

 

 

 


Koncept Mercedes-AMG PureSpeed slavi jedinstvenu tradiciju Mercedes-Benza sa čistim i beskompromisnim dizajnom trkačkih automobila, inovativnim materijalima i modernom tehnologijom. Strogo ograničena serija od 250 jedinica biće dostupna samo najposvećenijim Mercedes-Benz entuzijastima i kolekcionarima. Inspirisan legendarnim trkačkim automobilima, sa kombinacijom trkačke estetike bez premca i izuzetno dinamičnih performansi čini Concept Mercedes-AMG PureSpeed jedinstvenom vozačkom mašinom.

 

 

HALO sistem umjesto A-stuba
Jedna od najvažnijih karakteristika koncepta Mercedes-AMG PureSpeed je HALO sistem koji zamjenjuje konvencionalni A-stub na vozilu. Ovaj element je direktan derivat vrhunske klase motosporta i dio je svakog vozila Formule 1 od 2018. godine. HALO sistem štiti glavu vozača u slučaju nesreće, a ime HALO opisuje njegov oblik. Kao i u Formuli 1, sigurnosni sistem u "Concept Mercedes-AMG PureSpeed" sastoji se od nosača koji je povezan sa karoserijom vozila. Uključene su dvije aerodinamički optimizovane kacige specijalno dizajnirane i proizvedene za Concept Mercedes-AMG PureSpeed. Vidno polje kao u Formuli postaje stvarnost za dvije osobe, jer nema krova, vjetrobrana niti bočnih prozora koji ih odvajaju od okoline. Unutrašnjost dodaje dodatni šarm svojom jedinstvenom bojom i konceptom opreme, uključujući prilagođeni sat koji je dizajnirao IWC Schaffhausen.

 


Dizajn inspirisan hiperautomobilom Mercedes-AMG ONE
Mnoge dizajnerske karakteristike inspirisane su hiperautomobilom Mercedes-AMG ONE, a tehnički, oštro isječeni dijelovi od ugljeničnih vlakana u donjem dijelu vozila daju snažan kontrast senzualnim, zaobljenim oblicima gornjeg dijela vozila. Dizajn točkova karakteriše jedinstvena obloga od ugljeničnih vlakana na prednjim i zadnjim poklopcima točkova. Poklopci zadnjih točkova su potpuno zatvoreni radi poboljšanja aerodinamike, dok su poklopci prednjih točkova otvoreni kako bi se optimizovao protok vazduha na prednjem kraju, omogućavajući bolje hlađenje kočnica i veću potisnu silu.

 


Tipični za sportske automobile su duga hauba i veoma nizak prednji kraj sa izraženim "nosom ajkule". Prednji dizajn koncepta Mercedes-AMG PureSpeed-a je sličan Mercedes-AMG ONE vozilu, sa širokim donjim usisnikom vazduha sa AMG natpisom i tamnom, hromiranom Mercedes zvijezdom. Ovome se dodaje i aerodinamički optimizovan, sportski poklopac motora sa dodatnim izlazom za vazduh. Mali, providni deflektori na prednjoj i bočnoj strani usmjeravaju vjetar preko kokpita. Precizan rad dizajnerskog tima se takođe može vidjeti u oblogama bočnih pragova sa aero flicovima.
Omaž legendarnim Mercedesovim modelima

 


Mnogi drugi detalji dizajna takođe odaju počast motosportu. Dva leteća podupirača iza sjedišta podsjećaju na legendarne trkačke automobile poput 300 SLR, u kojima su Stirling Moss i Denis Jenkinson osvojili Mille Miglia 1955. u Italiji - sa rekordnom prosječnom brzinom od neverovatnih 157 km/h na javnim putevima. Upadljiva boja vozila - u gradijentu boja od Le Mans crvene do grafitno sive sa crnim AMG uzorkom - aludira na šemu boja pobjedničkog Mercedesovog automobila na trci Targa Florio na Siciliji 1924. godine. On je bio ofarban u crveno, što je tipično rezervisano za italijanska vozila.

 


Njemački trkački automobili su u to vrijeme tradicionalno bili farbani u bijelo. Crvena boja je trebalo da odvrati lokalne navijače da ometaju napredak automobila u trci. Trik je uspio. Poslije 6 sati, 32 minuta i 37,4 sekundi i trke od 432 kilometra, pobjednički dvolitarski trkački automobil Mercedes sa brojem 10 prešao je cilj na prvom mjestu sa Christian Werner-om za volanom. Broj 10 se takođe može naći na prednjim krilima konceptnog Mercedesa AMG PureSpeed i odnosi se na pobjedu na Targa Floriju prije 100 godina.

Datum objave: 23/05/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook