Naslovna > Vijesti > Električna budućnost je i koncept s 4 vrata

Kia

Električna budućnost je i koncept s 4 vrata

Kia Motors Europe je pokazala nove fotografije svojeg novog potpuno električnog konceptnog vozila, koje će biti predstavljeno na salonu automobila u Ženevi…




“Kod dizajna automobila radi se o srcu, čiji puls mora biti ubrzan. Smatramo da apsolutno nema nikakvog razloga da ne bude pulsa samo zato što je to električni auto,” kaže Gregory Guillaume, podpredsjednik dizajna u Kia Motors Europe. “Zato je naš koncept potpuno električnog vozila dizajniran kako bi ubrzao vaš puls, a ujedno i označava naš cjelovit i emocionalan pristup elektrifikaciji.” Ovaj čovjekocentričan pristup se u potpunosti slaže s Kijinim pristupom automobilskom dizajnu, kako pojašnjava Guillaume: “Kada govore o svojim električnim vozilima brojni proizvođači automobila promoviraju jednaka empirijski poduprte poruke, kako to rade i kod svojih vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, kao npr. domet, potrošnja goriva i performanse motora.”

 


“Kia je ponosna na svoju snagu iznenađenja, zbog čega smo se željeli odmaknuti od racionalnog i fokusirati se na emocionalno te ponuditi topliji i ljudski pristup elektrifikaciji. Na kraju krajeva je struja u svakom atomu – to je energija koja kruži u svima nama i oko nas. Iskorištavanje tog potencijala nas je odvelo od jedne inovacije do druge,” kaže Guillaume. Ovaj koncept, koji je vizuelno utjelovljenje Kijine privrženosti napredovanju ka uzbudljivom svijetu elektrifikacije, prvo je Kijino potpuno električno 4-vratno vozilo. Koncept, koji svojim dizajnom teško možemo svrstati u neki od razreda automobila, skladno kombinuje elemente mišićavog sportskog terenca, elegantne i sportske porodične limuzine te svestranog i prostranog krosovera. Inteligentna prerada Kijine ikonične maske, koja podsjeća na tigrov nos, donosi odvažno osvjetljenje tigrove maske i zaokružava prednja svjetla. Time stvara prepoznatljiv izgled za koji možemo reći da predstavlja Kiju 21. vijeka. Staklo od jednog komada, korišteno kako kod vjetrobranskog stakla tako i na krovu, proteže se od A stubića, preko kabine, zbog čega pruža osjećaj prostranosti, a završava se nekakvim dvostrukim mjehurićem preko zadnjeg dijela putničke kabine. Koncept zbog širokih ramena i uskih staklenih površina te dinamičnog profila odmah privlači pažnju. Guillaume i njegova ekipa su cjelosti iskoristili arhitektur šasije, koja uprkos električnom pogonu omogućava maksimalnu prostranost u kabini. Kao duhovit odgovor na trenutnu opsjednutost automobilske industrije sa sve većimzaslonima visoke rezolucije koncept donosi čak 21 zaslon vrlo visoke rezolucije. Smješteni su sinhronizirano na vrhu armaturne ploče, tako da izgledaju uobičajno i usklađeno. “Vjerujem da će naš neobičan pristup elektrifikaciji pokrenuti našu kolektivnu maštu,” kaže Guillaume. “To nam omogućava da lakše zamislimo budućnost u kojoć će odazivna i dinamična vozila, kao što je ovaj koncept, biti sastavni dio naših želja po pitanju transporta. I njegova poruka je jasna – sada je pravo vrijeme da oslobodimo maštu, da se prestanemo pitati i počnemo voziti!” Kia će svoj novi koncept predstaviti 5. marta 2019., kada je prvi novinarski dan ovogodišnjeg salona u Ženevi.
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i UEFA Europa League, najvećeg klupskog takmičenja na svijetu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

Datum objave: 01/03/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook