Uoči Porscheovog značajnog potencijalnog predstavljanja električnog modela krajem godine, kompanija daje do znanja investitorima da će njeni EV-ovi biti vrlo profitabilni na duge staze. Proizvođač iz Stuttgarta vjeruje da su potrošači spremni da plate više za tehnologiju baterija i planira da to iskoristi. Trenutno, Porsche vjeruje da će zarada od njihovih električnih vozila dostići profit njihovih automobila sa tradicionalnim motorima za dvije godine. Kada se ova tačka dostigne, Porsche će nastaviti da povećava cijenu svojih električnih vozila.
Uskoro će Porsche lansirati potpuno električnu verziju svog popularnog krosovera Macan. Nakon toga će uslijediti električni Cayman/Boxter. U proizvodnji je i električni SUV pune veličine koji će se proizvoditi u Porscheovoj fabrici u Leipzigu. Međutim, informacije o njemu trenutno su šture – da li će biti označen kao Cayenne ili nešto sasvim novo, nije poznato. Izvršni direktor Porschea Oliver Blume nedavno je izjavio: „Porscheovo električno putovanje do sada je bilo uglavnom pozitivno. Prvi EV, Taycan, postigao je veliki uspjeh. Dodavanje nove varijante Taycan-a, Cross Turismo, osiguralo je da je nadmašio legendarni 911 2021. Izdavanje elegantnog Taycan Sport Turismo-a trebalo bi dovesti do još većeg prodajnog uspjeha ove godine.“