PSA je u ovom periodu ove godine prodao ukupno 725.917 automobila, od čega 169.197 u Kini, što je za oko 1.500 više nego što je kompanija isporučila na francuskom tržištu. Prodaja je u Evropi takođe je porasla za oko 16 odsto, dok je skok na kineskom tržištu još veći i iznosi 18,3 odsto.
Peugeot-Citroen, koji je za prethodnih pet godina napravio velike gubitke od preko 7 milijardi evra, od početka aprila ima novog izvršnog direktora, Carlosa Tavaresa, koji je već najavio da će u planovima za oporavak kompanije jednu od kljućnih uloga imati upravo tržište Kine.
Sa druge strane, u Latinskoj Americi prodaja je opala za 14,5, a u Rusiji za 7,9 posto. Uprkos značajnom rastu prodaje, ukupni prihodi povećani su za samo 1,9% u poređenju sa prvim tromjesečjem 2013. PSA ističe da je kvartalni prihod u velikoj meri oštećen nepovoljnim valutnim efektom.