CFMOTO je održao evropsku premijeru svojih novih modela CFORCE X4 i CFORCE X5 na jugu Francuske. Ovih kvadovi dolaze kao nasljednici vrlo popularnih prethodnika CFORCE 450 i CFORCE 520, a koji su prodati u preko 100.000 primjeraka. Evropska premijera je održana u izuzetnom ambijentu poznate vinarije Chateau de Lastours, koja na svom imanju posjeduje više od 80km puteva i poligona za testiranje vozila namijenjenih vožnji u različitim uslovima. Uz prisustvo više od 50 učesnika, uglavnom novinara iz cijele Evrope ali i regionalnih distributera, održane su različite radionice i testiranja vozila prilikom kojih su prikazani svi noviteti, poboljšanja i funkcionalnosti novih modela.
Nova generacija CFORCE X4 i CFORCE X5 modela donosi moderan futuristički dizajn, gdje posebnu pažnju privlače LED svjetlosne grupe, koje mu daju oštar i agresivan izgled. Novi modeli posjeduju vizuelni DNK modela CFORCE 625 koji se izuzetno dobro pokazao u svim segmentima zbog svog naprednog dizajna pa je i kod novih modela izraženo vidljiv taj pristup. Na novim modelima je znatno unaprijeđen radijus okretanja, kao i sama upravljivost prilikom vožnje od čak 25% u poređenju sa prethodnim modelom. Ovo je izuzetno važno jer pomaže čak i manje iskusnim vozačima da se kreću po terenima koji su zahtjevni, a u isto vrijeme umor vozača prilikom dužih i napornijih vožnji svodi se na minimum.
Vozne osobine i aktivna udobnost unaprijeđeni su u nekoliko segmenata. Tako oba modela sada imaju klirens od 25.40 cm, a prilazni ugao je dodatno povećan, što uz dodatno povećan hod suspenzije od čak 26% garantuje da će oba predstavljena modela lako odgovoriti na izazove čak i na najzahtjevnijim terenima. Dodatnim poboljšanjima ergonomije položaja vozača, pozicije i oblika rezervoara, kao i oblika i materijala sjedišta značajno je poboljšana i udobnost. Sjedište je izrađeno od pjene koja pruža izuzetnu ugodnost, vozačev dio sjedišta je ergonomski dizajniran tako da vozač ima još bolju i veću kontrolu nad samim vozilom bilo da sjedi ili da stoji. Također, zadnji dio sjedišta, namijenjen za suvozača je proširen, a naslon na koji se nastavlja pruža dodatnu sigurnost i udobnost suvozaču, čiji je položaj osjetno unaprijeđen u odnosu na prethodni model.
Pored ergonomije samog rezervoara i njegovog položaja u odnosu na vozača, povećan je i njegov kapacitet koji sada iznosi 17 litara, što je povećanje od gotovo 20 odsto u odnosu na prethodni model.