Naslovna > Tehnika > Ferrari i Jeep dijele centralni displej

Zanimljivo

Ferrari i Jeep dijele centralni displej

Dijeljenje komponenti unutar neke grupacije nije nikakva novost, ali ako se radi o podjeli između brandova od kojih je jedan mnogo luksuzniji, onda one nisu vidljive za oko, ili barem do sada nisu bile vidljive za oko

Razlgedavajući Ferrarijev štand na Salonu automobila u Ženevi i hodajući između modela Ferrari F12 Berlinetta, 458 Italia, FF i  California, jedan kolega novinar je zapazio nešto neobično. Ferrari koristi isti centralni displej koji se može naći u Jeepu Cherokee i nekim drugim modelima Jeepa, Chryslera i Dodgea.

 

Da je riječ o identičnom displeju potvrđuje fotografija, ali i isprobani način na koji displej radi, te identičan zvuk kojim se jedinica oglašava. Mnogi će reći da ovo nije neobično, jer Fiat Group posjeduje Ferrari te ima vlasnički udio u Chrysleru. No, ovo je još jedna potvrda da je istinskih eksluziva u automobilizmu sve manje. Da se ovako nešto desilo, recimo 80-tih godina, svi bi to nazvali svetogrđem (što zapravo i jeste), no danas je mnogo važnije smanjiti troškove proizvodnje i uz što manje uloženog zaraditi što više. Ne želimo se stavljati u poziciju vlasnika Ferrarija, koji izdvoje velike svote novca da bi uživali u eksluzivnom vozilu, a zauzvrat dobio centralni displej koji se može naći i u modelima Dodge Avenger, Jeep Grand Cherokee i Dodge Durango. Mnogi će reći da je ovo sitnica i da se ne bi bunili protiv jednog od Ferrarija, no od te sitnice je, ubjeđeni smo, mnogo bolji  Fordov MyTouch system ili onaj na Cadillacu. Stoga, ako je Ferrari  „posudio“ displej iz „bratskih“ modela, mogao ga je barem malo unaprijediti dodatnim funkcijama, barem toliko zaslužuju kupci koji izdvajaju zaiste velike svote novca za automobile sa „propetim konjićem“. 

Datum objave: 14/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook