Prije mjesec-dva mediji su brujali o mogućoj saradnji Fiata s GM-om, odnosno Opelom, međutim sve je i zvanično palo u vodu prije nekoliko dana kada je GM objavio saradnju Opela i PSA grupacije. Dakle Fiat je u toj kombinaciji višak, pa se italijanski proizvođač okrenuo novoj saradnji. Vjerovatno će to biti sa Volvom. Indirektno je to potvrdio i predsjednik Uprave Fiata, Sergio Marchionne, odgovarajući na pitanje o sardnji s Volvom rekao je da je „spreman razgovarati sa svakim ko želi razgovarati s njim“.
Uz to je Marchionne potvrdio da je već razgovarao sa japanskim proizvođačima, sa kojim želi udružiti snage u razvoju alternativnih pogonskih rješenja (hibridnih agregata). Zbog velikih troškova razvoja takvih agregata u Fiatu su više skloni klasičnim SUS motorima, za koje Marchionne tvrdi da još uvijek imaju mnogo toga novog pokazati, pa će Fiat nastaviti istraživati i na tom polju. Ukoliko dođe do saradnje s Volvom, Fiat bi se mogao poslužiti švedskom SPA platformom i VEA turbopunjačem za četverocilindrične agregate. Sa druge strane Volvo očajno treba prihvatljivo malo vozilo, a ne trebamo napominjati da je Fiat vjerovatno i najbolji proizvođač malih automobila. O eventualnoj saradnji izjasnio se i glavni izvršni direktor švedske kompanije Stephan Jacoby koji je za Financial Times potvrdio da je spreman za saradnju s Fiatom u situaciji ako će objema kompanijama ta saradnja donijeti pogodnosti, a ne bježi i od razmjene agregata i djeljenja platformi kako bi se dodatno uštedjeli novci u krizi koja zahvata europsku autoindustriju.