Naslovna > Teme > Filmom o Petru Panu predstavili tehnologiju budućnosti

Kia Motors

Filmom o Petru Panu predstavili tehnologiju budućnosti

Kia je na putu da u budućnosti postane jedan od vodećih ponuđača masovne mobilnosti, rekao Yong Won Cho, izvršni podpredsjednik i vođa odjeljenja za globalni brend i marketing u Kiji...

Kompanija Kia Motors započela je novu globalnu reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuju likovi iz popularne bajke o Petru Panu. Trominutni film “Petar se vraća” je prerada klasične priče za djecu i nudi futuristički prikaz borbe između Petra i Kapitana Kuke. Petar, kojemu su se pridružili vjerni prijatelji Wendy i Zvončica, želi stanovnicima zemlje Nedođije omogućiti upotrebu novih tehnologija, jer dosad, zbog sebičnosti zločestog gusara Kuke, nisu mogli uživati u plodovima tehnološkog napretka. Kratki film je dio Kijine vizije “Bezgranično za sve” u kojoj su mogućnosti mobilnosti neograničene i svako može koristiti beskonačne mogućnosti koje donosi prevoz u budućnosti. "Kia je na putu da u budućnosti postane jedan od vodećih ponuđača masovne mobilnosti," rekao je Yong Won Cho, izvršni podpredsjednik i vođa odjeljenja za globalni brend i marketing u Kia Motors. "S našim originalnim filmom smo htjeli prikazati kako nešto klasično i popularno kod miliona ljudi širom svijeta možemo u moderna vremena preraditi u nešto značajno. Kao i ljudi u zemlji Nedođiji u “Petar se vraća”, svako zaslužuje da ima koristi od tehnološkog napretka, a ne samo nekolicina”.

 

 

Glavni junaci filma koriste autonomne i napredne tehnologije konceptnog vozila Kia KED-12 kako bi pobijedili. Te tehnologije uključuju komuniciranje vozila i pješaka upotrebom prednjih svjetala, autonomno parkiranje bez obzira na to gdje se nalazi vozač, zvučno upozoravanje samo onih kojima je to namijenjeno, razumijevanje vozačevih potreba i odgovarajuće predlaganje i još mnogo toga. Kia vizijom “Bezgranično za sve” namjerava 2021. godine predstaviti samovozeća vozila 4. stepena i testirati ih u tzv. pametnim gradovima. “Petar se vraća” je režirao više puta nagrađivani francuski režiser Phillipe Andre. U filmu, snimljenom za šest dana u Madridu, učestvovalo je 200 glumaca i članova filmske ekipe, s preko 100 različitih rekvizita i kostima, koji su napravljeni isključivo za potrebe reklame. Za skiciranje i kompjutersku grafiku lokacija izmišljene zemlje Nedođije stvaraocima je trebalo oko šest mjeseci.

Datum objave: 26/05/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook