Naslovna > Automobili > Renault > Captur > Francuski šminker sa novim adutima

Renault Captur

Francuski šminker sa novim adutima

Sa drugom generacijom Captura Renault je podigao vizuelne standarde u klasi i uveo viši stepen digitalizacije enterijera. Na temeljima savremene CMF-B platforme dobijeni su komfornija kabina i veći prtljažnik, dok je najveća pogonska novost uvođenje plug-in hibridnog pogona…

Od 2013. godine do danas Renault je proizveo i prodao više od 1,2 miliona jedinica Captura, koji je tako preko noći uz Clia iz kojeg je izveden postao jedan od njegovih najvažnijih aktuelnih modela, ali i trn u oku mnogim konkurentima. Za šest godina koliko je prva generacija prisutna na tržištu konkurencija se uduplala, a ulozi za osvajanje prve pozicije u klasi su postali puno veći. Duboko svjestan, te činjenice, ali i značaja Captura, Renault je svojim dizajnerima i inženjerima dao odriješene ruke kako bi osmislili i napravili automobil, koji će ponovo biti najprodavaniji gradski crossover/SUV.

 

Napraviti vizuelno upečatljiviji model od Captura I bio je veliki dizajnerski izazov, što je na predstavljanju nasljednika potvrdio i sam prvi čovjek Renaultovog kreativnog odjela Laurens van den Acker. Određene naznake kako će finalni proizvod izgledati upućene su nam još prošle godine sa Coupe SUV modelom Arkana, koji je za sada rezervisan za rusko tržište. Na novom Capturu vjerno se oslikava i lice novog Clia, sa tankim glavnim svjetlima i stilizovanim LED „obrvama“ u obliku slova C. Stilska napetost na prednjem dijelu naglašena je i hromiranim ukrasima maske, te bočnih imitacija usisnih otvora. Sredina branika istaknuta je sa svijetlim umetkom, a u sličnom stilu „otvoren“ je i zadnji dio automobila sa imitacijom difuzora i pravim, okruglim završetkom izduvne cijevi. Donji dio vrata sa masivnom plastičnom oblogom pragova veoma je sličan kao kod prethodnika, a takvi su uostalom i plastični lukovi na kućištima točkova. Na bokovima promotivnih modela ističu se novodezenirani 17-inčni alu naplaci, a lijep detalj predstavlja i mali hromirani ukras na prednjm krilu. Krovna linija značajno je vizuelno promijenjena sa visoko podignutim C stubom i hromiranom lajsnom po donoj ivici prozora, koja pojačava efekat „lebdećeg krova“. Tu je i nova i stilski efektnija krovna antena u obliku ajkulinog peraja. Velika novost na Capturu II su i zadnja LED svjetla u „C“ obliku kakva do sada nismo imali priliku da vidimo na savremenim Renaultima.

 

Enterijer je u velikoj mjeri izveden po uzoru na Clia, sa najvećom razlikom koja se ogleda u takozvanoj „lebdećoj“ centralnoj konzoli na kojoj se nalazi ručica mjenjača. Captur je dobio novi multifunkcionalni upravljač sa osvjetljenim daljinskim komandama što do sada nije bio slučaj. Instrumenti su digitalni, sa nekoliko različitih grafičkih postavki i osnovnim 7-inčnim, te većim 10-inčnim ekranom na kojem će između ostalog biti moguće dobiti i prikaz navigacione karte. Na centralnom grebenu u višim paketima opreme je dostupan do sada najveći Renaultov 9,3-inčni na dodir osjetljivi ekran. Multimedija se zasniva na Easy Link operativnom sistemu, koji je premijeru imao na redizajniranom Twingu i kompatibilan je sa Android Auto i Apple CarPlay aplikacijama. Ispod multimedije nalaze se mini „klavijatura“ sa osam klasičnih tastera i klima uređajem, kojeg smo osim u Cliu već vidjeli u Daciji Duster i Renault Kadjaru. Kao opcija nudi se i induktivno, bežično punjenje pametnih telefona. Svjetska premijera novog Captura najavljena je za predstojeći sajam automobila u Frankfurtu, nakon kojeg će biti poznato više detalja o cijenama ulaznih modela i početku njegove prodaje.

POGON
Kao i do sada Captur ostaje isključivo dostupan sa prednjim pogonom. U njegovoj pogonskoj gami će se naći isključivo savremeni turbomotori, benzinski 1.0 i 1.3 koji pokrivaju raspon snage od 100 do 155 „konja“, a tu je i dobro poznati 1,5-litarski dCi dizelaš sa 95 i 115 KS. Zavisno od motora kupcima će na raspolaganju biti petostepeni i šestostepeni ručni, odnosno sedmostepeni automatski mjenjač sa dva kvačila.  Novi Captur će kao i Clio imati i plug-in hibridnu verziju sa električnom autonomijom od 45 kilometara.

Datum objave: 15/11/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook