Naslovna > Vijesti > Francuzi otkrivaju nove ambicije

Renault

Francuzi otkrivaju nove ambicije

Luca de Meo i Renaultov brand tim podijelili su juče svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije, najnovijih tehnologija i usluga, predane održivijem i odgovornijem poslovanju...

Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji u sklopu evropske automobilske industrije. Renault se kroz pojam „nouvelle vague” pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju, usluge i čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu upotrebu kao i održivija rješenja mobilnosti. Renault u 2021. godini nastoji da odgovori na zahtjeve tržišta i stvori ugljenično neutralna, sigurna i fleksibilna rješenja mobilnosti koja ispunjavaju potrebe savremenih kupaca. Prema Arnaudu Belloniju, potpredsjedniku Renaultovog Odeljenja za globalni marketing, „Nouvelle vague” je prisutan i u Renaultovom oglašavanju. S obzirom da su naše reklamne aktivnosti ispunjene kreativnom i modernom energijom, ne čudi da uključuju neke od najlegendarnijih proizvoda marke:  Renault Fuego, obrade kultnih klasika kao što su Johnny & Mary ili Renault-Gitane biciklističke majice koje smo mogli da vidimo u najnovijoj reklami za Captur E-TECH Hibrid.

 

 


Počevši od ovog mjeseca, novi vizuelni identitet marke će biti utkan u sve Renaultove marketinške kampanje i komunikaciju, a sljedeći mjesec će zaživjeti i na internet stranicama marke. Fabrice Cambolive, viši potpredsjednik Renaultovog Odjeljenja za prodaju i operacije, je objavio nove komercijalne prioritete marke. Zelena ofanziva koja bi trebala da podstakne rast prodaje električnih modela i hibrida E-TECH: 25 % prodaje vozila u Evropi odlazi na elektrifikovana vozila, a 30 % prodatih primjeraka Clija u Francuskoj već čine hibridi. Ubrzaće se obnova ponude u Evropi i inostranstvu u cilju vraćanja tržišnih udijela u C segmentu. Vrijednost će biti postavljena iznad broja prodatih vozila kroz usmjeravanje na kvalitet prodaje i cjenovnu strategiju, tako da prihod ostvaren prodajom jednog Méganea Conquest iznosi više od 30.000 evra, u poređenju sa prosječnim prihodom po prodatom modelu od 15.000 evra.

 


Predstavljeni su i potpuno novi modeli Cangoo i Megane Conquest. Cangoo nudi najveću prostranost u klasi uz tri prava sjedišta pozadi i više od 49 litara prostora za skladištenje. Izdašan prtljažnik može da se pohvali kapacitetom od 775 l , odnosno do 3500 l sa spuštenim sjedištima. U vozilo je serijski ugrađeno 14 novih sistema za pomoć u vožnji. Novi Kangoo će biti dostupan u verziji sa 5 ili 7 sedišta, a od 2022. će biti u ponudi i potpuna električnaverzija E-Tech. Renault Megane Conquest sa jedne strane krase motori TCe 140 i TCe 160 sa 12 V mikrohibridima koji su sinonim štedljivosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji, sa druge strane hibridni motor E-Tech snage 145 KS koji omogućava do 80 % gradske vožnje na sasvim električni pogon i na taj način smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na termičke motore u istom ciklusu vožnje. Nakon 6000 narudžbina evropskih kupaca u maju, potpuno novi Renault Mégane Conquest E-Tech Hibrid stiže na tržište već u junu.

 


Iako ponosna na svoje francuske korijene, Renault je međunarodna marka. Svakim novim modelom i osvojenim tržištem Renault jača svoj poslovni model. Konačni cilj je povećati profitabilnost svojih modela i prilagoditi generaciju novih proizvoda za osvajanje novih tržišta. Renault je snažno prisutan na svojim međunarodnim tržištima (Brazilu, Rusiji, Turskoj i Indiji) u koja nastavlja da ulaže uz neprestanu kontrolu nivoa rizika. U Evropi Renault nastavlja da se oslanja na svoja ključna tržišta – Francusku, Španiju, Italiju, Njemačku i Veliku Britaniju sa još jasnijim ciljem: iskoristiti modele E-TECH kako bi učvrstio položaj u području električne mobilnosti i povećao tržišne udjele u C-segmentu i segmentu komercijlanih vozila.

Datum objave: 07/05/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook