Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Globalna prodaja BEV automobila porasla 41%

Stellantis ostvario rekordne rezultate u 2022.

Globalna prodaja BEV automobila porasla 41%

Elektrifikacija modela kompanije Stellantis ubrzana je povećanjem međugodišnje globalne prodaje električnih vozila na baterije (BEV) od 41 odsto, na 288.000 vozila u 2022. godini. Sa 23 BEV-a koji su sada na tržištu, portfolio BEV vozila će se više nego udvostručiti na 47 do kraja 2024. godine, čime će se ispuniti cilj ponude više od 75 BEV vozila na globalnom nivou i globalne prodaje BEV vozila od 5 miliona do 2030. godine...

Stellantis je objavio rekordne rezultate za cjelokupnu 2022. godinu sa 16,8 milijardi evra neto profita i 23,3 milijarde evra prilagođenog operativnog prihoda (AOI), i pokazao brz napredak u implementaciji Dare Forward 2030 strategije, pošto je kompanija ostvarila zamah u elektrifikaciji, razvoju softvera i vertikalnoj integraciji u ključnom trenutku za industriju. Stellantis je već na putu ka ispunjenju svojih obaveza iz strateškog plana Dare Forward 2030, dok istovremeno radi na očuvanju slobode mobilnosti. Pokrenut u martu 2022. godine, Dare Forward 2030 strateški plan je izgrađen na tri osnovna stuba koji će voditi kompaniju ka ostvarenju svoje finansijske ambicije da udvostruči neto prihod na 300 milijardi evra do 2030. godine (u poređenju sa 2021.), uz održavanje dvocifrene marže AOI u toku cijele dekade.

 

 

 


Stellantis nastoji da postigne nultu neto emisiju ugljenika do 2038. godine sa srednjeročnim ciljem smanjenja emisija ugljenika na pola do 2030. godine, u poređenju sa nivoima iz 2021. godine. U 2022. godini, kompanija je smanjila svoj ugljenični otisak u industriji i nekretninama  za 11%. Kako se trudi da postane broj 1 u zadovoljstvu kupaca, Stellantis je postigao 30% smanjenje stope kvarova na vozilima tri mjeseca nakon isporuke krajnjem kupcu. Svi ključni kadrovski procesi kompanije usklađeni su sa njenim obavezama u vezi sa raznolikošću i posvećenošću inkluziji, a 27% rukovodećih pozicija sada zauzimaju žene, a cilj je da njih na ovim pozicijama bude 30% do 2025. godine.

 


Značajno je i da je brend Jeep otkrio prvu fazu svoje BEV ofanzive lansiranjem modela Jeep Avenger, prvog potpuno električnog Jeep SUV-a, a sada i Evropskog automobila godine 2023. Takođe je premijerno predstavljen potpuno električni Jeep Recon i Wagoneer „S“, oba namijenjena sjevernoameričkom i drugim velikim svjetskim tržištima. Uslijedio je brend Ram, koji je ranije ovog mjeseca predstavio svoju dugo očekivanu potpuno novu, potpuno električnu proizvodnu verziju modela Ram 1500 REV koja će biti dostupna u četvrtom kvartalu 2024.     

Datum objave: 24/02/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook