Volvo Car grupacija (Volvo automobili) je u maju 2014. godine širom svijeta isporučila 40.449 automobila, što predstavlja rast od 13,4 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Najveći rast prodaje od 60,9 posto, zabilježen je u Kini i to je novi prodajni rekord. U prvih pet mjeseci 2014. godine, Volvo je isporučio 185.881 automobil, odnosno 10,5 posto više nego u istom razdoblju 2013. godine.
Volvo nastavlja sa pozitivnim rastom prodaje, kojem pogoduje rast potražnje na nekoliko ključnih tržišta. U Kini je ponovo postignut prodajni rekord sa isporukom 7.104 automobila u maju, čime je ova zemlja zadržala titulu najvećeg Volvo tržišta. U prvih pet mjeseci, prodaja Volvo automobila u Kini je porasla za 35,2 posto, što je u skladu sa ciljem isporuke 80.000 automobila na kineskom tržištu do kraja ove godine. Najprodavaniji automobil je XC60 crossover, a slijedi ga „domaći“ S60L.
Još jedan sjajan rezultat postignut je u Švedskoj, gdje je Volvo u maju zabilježio tržišni udio od 21,5 posto, odnosno usporuku 6.228 automobila i rast od 33,5 posto u odnosu na maj prošle godine. Rastu prodaje u Švedskoj doprinjele su dvije jake i izuzetno uspješne marketing kampanje, u kojoj nogometna zvijezda Zlatan Ibrahmović i popularna muzičarka Robyn propagiraju Volvo automobile.
I u ostatku Evrope, Volvo je u maju postigao dobre prodajne rezultate, a najveći je rast zabilježen u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj. Sve u svemu, prodaja u Zapadnoj Evropi porasla je za 15,1 posto u maju, a za 9,6 posto u prvih pet mjeseci ove godine. Volvo V40 je najprodavaniji model u Evropi, a slijedi ga XC60 crossover. Sjedinjene Američke Države postale su treće najveće Volvo tržište u maju sa 5.014 prodatih vozila, 20,6 posto manje od rezultata u maju prošle godine. Ipak, Volvo do kraja godine očekuje veliki preokret kada su u pitanju prodajni rezultati u SAD-u, prvenstveno zbog širenja modelske ponude i većih marketinških investicija.
„Veoma sam zadovoljan, kada vidim kako kupci cijene nove proizvode koje Volvo nudi na tržištu, a još uvijek nismo predstaviti sve varijante nove Drive-E porodice motora. Vjerujem i da će dolazak potpuno novog Volva XC90, privući veliki broj kupaca.“ - izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.
Isporuke Volvo automobila u maju izgledaju ovako:
|
Maj |
|
Januar - Maj |
||||
|
2013 |
2014 |
Promjena |
|
2013 |
2014 |
Promjena |
Kina |
4 415 |
7 104 |
60,9% |
|
22 905 |
30 972 |
35,2% |
SAD |
6 318 |
5 014 |
-20,6% |
|
25 900 |
23 347 |
-9,9% |
Švedska |
4 664 |
6 228 |
33,5% |
|
20 778 |
24 887 |
19,8% |
Zapadna Evropa |
12 751 |
14 671 |
15,1% |
|
65 552 |
71 868 |
9,6% |
Ostala tržišta |
7 512 |
7 432 |
-1,1% |
|
33 044 |
34 807 |
5,3% |
UKUPNO |
35 660 |
40 449 |
13,4% |
|
168 179 |
185 881 |
10,5% |
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u maju sa 11.823 prodata primjera. Slijedi ga Volvo V40 i V40 Cross Country, za kojeg se odlučilo 9.025 kupaca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 5.480 isporučenih automobila.