Naslovna > Vijesti > Globalni rast od 4,6 posto

Volvo prodaja u februaru

Globalni rast od 4,6 posto

Globalni rast prodaje u februaru od 4,6 posto, rezultat je stabilnog rasta prodaje u Kini, pozitivnim rezultatima u Njemačkoj, Holandiji i Japanu, te standardno dobre potražnje u Švedskoj...

Volvo Car grupacija (Volvo automobili), objavila je podatak da je u drugom mjesecu 2014. godine širom svijeta prodala 29.948 automobila, što predstavlja porast od 4,6 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Ostvaren je nastavak rasta u Evropi, Kini i prekomorskim tržištima, a novi proizvodi predstavljeni na sajmu automobila u Ženevi, garantuju daljnji rast prodaje.

 

Globalni rast prodaje u februaru od 4,6 posto, rezultat je stabilnog rasta prodaje u Kini, pozitivnim rezultatima u Njemačkoj, Holandiji i Japanu, te standardno dobre potražnje u Švedskoj. To je osmi uzastopni mjesec u kojem je Volvo zabilježio rast prodaje.

 

Kina je bila najveće Volvo tržište u februaru sa isporukom 4.433 automobila, što je za 12,4 posto više od rezultata iz februara prošle godine. Najprodavaniji model bio je Volvo XC60. Potpuno novi Volvo S60L, standardni limuzinski S60 produženog međuosovinskog razmaka, odlično je prihvaćen među kineskim kupcima, kojima je primarno i namijenjen. Zbog toga je u februaru bio drugi najprodavaniji model ispred trećeplasiranog V40.

 

Volvo je imao snažan početak godine i u Švedskoj, sa četiri predstavnika među deset najprodavanijih automobila. Kao rezultat nove „Made by Sweden“ marketing kampanje, prodaja u februaru porasla je za 8,6 posto na 4.148 automobila. Samo je prodaja modela XC serije porasla za više od 50 posto.

 

Što se tiče Evrope, na nekoliko ključnih tržišta ostvaren je pozitivan rezultat. Tako je u Njemačkoj prodaja u februaru porasla za 13,3 posto, a u Holandiji za čitavih 20 posto. Kada su u pitanju prekomorska tržišta, Japan nastavlja biti važno Volvo tržište i šesto najveće Volvo tržište u februaru.

 

U Sjedinjenim Američkim Državama, u februaru je prodat 3.991 automobil, 18 posto manje nego u februaru 2013. godine, što se objašnjava kratkoročnim efektima odlične prodaje na kraju prošle godine. Predstavljanje Volva V60 izazvalo je velik interes kupaca, što pokazuje i izraženo punjenje knjiga narudžbi. Najprodavaniji Volvo model u SAD-u u februaru je bio S60.

 

„Volvo je na dobrom tragu da u 2014. godini ostvari globalni rast, što potvrđuje i februar kao osmi uzastopni mjesec u kojem je prodaja rasla. Noviteti koje smo predstavili u Ženevi, zasigurno će ojačati našu ponudu, te stoga očekujemo dobar odaziv kupaca.“ - izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela marketinga, prodaje i brige o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.

 

 

 

 

 

Isporuke Volvo automobila u februaru izgledaju ovako:           

 

 

 

Februar

 

Januar - Februar

 

2013

2014

Promjena

 

2013

2014

Promjena

Kina

3 943

4 433

12,4%

 

8 719

10 243

17,5%

SAD

4 867

3 991

-18,0%

 

9 742

7 783

-20,1%

Švedska

3 819

4148

8,6%

 

6 847

7 769

13,5%

Zapadna Evropa bez Švedske

10 325

10 906

5,6%

 

22 571

22 607

0,2%

Ostala tržišta

5 673

6 470

14,0%

 

10 362

11 918

15,0%

Ukupno

28 627

29 948

4,6%

 

58 241

60 320

3,6%

 

Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u februaru sa 8.672 isporučena vozila, a slijedi ga Volvo V40 (i V40 Cross Country) koji je pronašao 6.681 kupca. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 4.445 prodatih vozila. 

Datum objave: 10/03/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook