Baojung, Buick, Cadillac, Chevrolet, Jiefang, Opel i Wuling, brendovi su koje General Motors prodaje na kineskom tržištu. 17. oktobra kompanija iz Detroita objavila je da drugu godinu zaredom na najvećem svjetskom tržištu prodala 2 miliona vozila. U odnosu na prethodnu godinu GM je do magične brojke došao nešto ranije, naime u 2010. godinu 2 miliona su prodali 4. novembra.
Kevin Wale, izvršni direktor GM-a za Kinu rekao je da je ovaj rezultat izvrstan te da dobija na težini ako se uzme u obzir konkurencija koju je GM imao.
Poredeći ovu godinu sa prošlom dolazi se do nevjerovatnog podatka koji kaže da je brend Cadillac u Kini povećao prodaju za 73 %. Nista lošiji nisu ni Buick sa rastom od 24 % i Chevrolet sa 18 %. Prošle godine GM je u Kini prodao 2,35 miliona vozila i ubjedljivo su na prvom mjestu po prodaji. Koliko je Kina bitna GM-u najbolje ilustruje podatak da kompanija iz Detroita u toj zemlji ima 35 000 zaposlenih.