Ovu češku limuzinu pokreće 1,4-litarski benzinski agregat uparen sa električnim motorom koji isporučuju ukupnih 218 KS i omogućavaju autonomiju od oko 56 kilometara sa jednim punjenjem. Zvanično nova Superb ima emisiju ugljen dioksida manju od 40 gr po pređenom kilometru. Pored pogonskog plug-in sklopa najnovije generacije, Superb iV nudi četiri različita nivoa opreme od sportski do luksuzno orijentisane. Satelitska navigacija predstavlja standardni dio opreme pod nazivom SE, kao i kožom presvučena sjedišta i 17-inčne aluminijumske naplatke. Dvoozonski klima uređaj i grijači sjedišta takođe predstavljaju standardni paket opreme zajedno sa prednjim i zadnjim parking senzorima. Takođe opcionalno je dostupna i karavanska varijanta uz doplatu od oko 1500 eura.
U paketu SE L se dobijaju LED svjetlosne grupe sa dinamičnim indikatorima i 18-inčne aluminijumske naplatke. Cijena vozila u ovom paketu se uvećava na oko 41,000 eura za limuzinsku i 42,500 eura za karavansku varijantu.Tu je takođe i SportLine paket opreme koji, kako ime kaže, omogućava sportski osjećaj u vožnji. U ovoj varijanti uključeni su sportski karoserijski dodaci i branici, dok se u kabini nalazi veći infotaiment ekran osjetljiv na dodir i digitalna instrument tabla. Ovo naravno uvećava cijenu na oko 45,300 u limuzinskoj i 46,800 eura u karavanskoj varijanti. Najviši nivo opreme pod nazivom Laurin and Klement (L&K) preferira luksuz i uključuje Canton audio sistem, ako i troozonski klima uređaj koji omogućava putnicima na zadnjoj klupi samostalno podešavanje temperature. Cijena ovog luksuznog paketa opreme se kreće od oko 46,000 za limuzinski i 47,500 eura za karavansku varijantu. Bez obzira koji paket opreme kupci da odaberu, opcije punjenja baterije su identične. Prema proizvođaču punjenje baterije traje tri i po sata ukoliko se koristi punjač izlazne snage 3,6 kW,a na vozilu se nalazi i konvencionalni tro-pinski punjač kao i kablovi za zidne utičnice smješteni u podu prtljažnika.