Prema izvorima bliskim njemačkom automobilskom koncernu, ova odluka je odobrena prošle sedmice od strane rukovodstva VW-a, ali nadzorni odbor još uvijek nije dao „zeleno svjetlo“. Dio Bugattija bi u tehničkom smislu još uvijek imao veze sa VW Grupom, ako se uzme u obzir činjenica da Porsche ima 15,5% učešća u kompaniji Rimac Automobili. Pored toga, automobilski mediji izvještavaju da bi dogovor sa hrvatskim proizvođačem hiperautomobila uključivao i Porsche koji namjerava preuzeti dio učešća Rimac Automobila.
Po svemu sudeći VW Grupa je odlučila da ponudi na prodaju brend sa sjedištem u Molsheimu nakon odlaska Ferdinanda Piecha iz konglomerata 2015. godine. One je preminuo prošle godine, a Lamborghini je u njegovu čast imenovao svoj prvi elektrifikovani model u Sian FKP 37 po njegovim inicijalima i godini rođenja – 1937.
Važno je istaći kako porodica Piech još uvijek posjeduje 50% kontrolnog dijela u VW Grupi, a jedini način uvjeravanja da prodaju Bugatti bi bio taj da Porsche postane korisnik razmjene. Krajnji cilj je da Porsche poveća svoj vlasnički dio u Rimcu na 49%. Posljednjih godina Hyundai, Kia, Jaguar i Magna su takođe investirali u ovu kompamniju nastalu prije jedanaest godina.
Prema istim izvorima, Bugatti nije jedini brend pod „kišobranom“ VW Grupe koja bi se mogao naći na prodaju. U izveštaju se navodi da su Lamborghini, Seat, Italdesign i Ducati „pod lupom“ i da je VW već vodio pregovore sa potencijalnim investitorima, ali je aktuelna pandemija sve poremetila.
Za kraj se u izvještaju navodi i jedan interesantna informacija: Bugatti namjerava da predstavi jedinstveni koncepcijski Vision Le Mans u formi električnog hiperautomobila namijenjenog trkačkoj stazi krajem narednog mjeseca...