Studiju pod nazivom ,,Initial Quality Study” (IQS) koja se odnosi na prvih devedeset dana vlasništva, sada već dvadesetosmu godinu za redom sprovodi agencija ,,JD Power and Associates” iz SAD-a. Hyundai je rangiran na četvrtoj poziciji u ukupnom plasmanu studije o kvalitetu i u odnosu na prošlu godinu svoj plasman je poboljšao za šest pozicija u kategoriji non-premium brendova. Hyundai je imao šest vozila u top tri pozicije u svojim segmentima, uključujući i dva modela i to Santa Fe i Sonata koji se nalaze na drugoj poziciji, kao i Equus model koji se nalazi na trećoj poziciji.
,,Dobijanje ,,IQS’’ nagrade u više segmenata, upravo je i veliko priznanje za Hyundai i spoznaju naše posvećenosti da ulažemo u kvalitet i zadovoljstvo kupaca kroz celu paletu naših proizvoda, a ne samo kroz paletu naših luksuznih vozila", rekao je Dejv Zuchovski, predsednik i izvršni direktor, Hyundai Motor America. ,,Današnje nagrade su pravi odraz teškog rada i posvećenosti svih članova Hyundai tima ovde, u Koreji i Montgomeriju, Alabami."
IQS služi kao referentna tačka za kvalitet novih vozila i pokazao se kao odličan pokazatelj dugoročne pouzdanosti, što može značajno uticati na odluke o kupovini novih vozila. Istraživanje se bazira na relevantnim vrednostima performansi modela automobila i uspoređuje ih sa pojedinim sličnim modelima u odgovarajućim segmentima. Takođe služi da proizvođačima širom svijeta pruži podstrek da dizajniraju i proizvode vozila još boljeg kvaliteta. Pored pobjede u tri segmenta vozila, Hyundai brend je znatno smanjio pojavu bilo kakvih problema na 100 ispitanih vozila i u ukupnom plasmanu rangirao se na četvrtu poziciju, što je u odnosu na prethodnu godinu uspon od šest pozicija. Ukupni skor za Hyundai iznosio je 94/100, za 12 negativnih bodova manje nego prošle godine i 22 manje od industrijskog proseka, koji se zapravo u odnosu na 2013. pogoršao. Takođe, model Genesis je imao besprekorno bodovanje u ovoj studiji u svom segmentu, dok je model Accent, osvojio 65 bodova i bio drugoplasirani u ovoj studiji.
Studija kvaliteta, “JD Power and Associates 2014 US Initial quality study” se zasniva na odgovorima više od 86.118 kupaca i zakupaca novih model automobila, kamiona i MPV modela vozila ispitanih nakon prvih 90 dana vlasništva. Studija se zasniva na 233 pitanja, osmišljenim tako da pruže prave odgovore i ukažu i identifikuju potencijalne probleme kako bi dodatno unapredili i poboljšali svoje proizvode. Studija je rađena u period od februara do maja meseca 2014. Godine.