Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Milano > Italijanska vlada naredila promjenu imena modela Milano

Alfa Romeo Junior

Italijanska vlada naredila promjenu imena modela Milano

Što se tiče novog imena, važno je napomenuti da ni ono nije izabrano nasumično već je aluzija model GT 1300 Junior 1966. godine kao pristupačni automobil namijenjen mladim kupcima. Ovaj model odmah je postao izuzetno uspješan te je prodan u čak 92.000 primjeraka...

Alfa Romeo Milano, model koji je nedavno predstavljen, našao se u centru pažnje jer je odmah nakon pojavljivanja promjenio ime. Italijanska kompanija je odlučila promijeniti ime svog crossovera nakon što je italijanski ministar Adolfo Urso istakao da ime Milano nije legalno. Ministar je naglasio da se automobil nazvan Milano ne može proizvoditi u Poljskoj, jer bi to moglo obmanuti kupce, budući da bi mogli pomisliti da se automobil stvarno proizvodi u gradu Milanu. Iako se može smatrati da je taj argument slab, s obzirom na primjere poput Hyundaija koji proizvodi vozila u Tucsonu, Arizoni, Santa Feu, New Mexicu ili Santa Cruzu, Alfa Romeo je ipak povukla radikalan potez i preimenovala Milano u Junior.

 

 

 


Promjena imena zaista predstavlja značajnu promjenu, posebno imajući u vidu da je italijanska vlada imala dovoljno vremena da se suprotstavi prvobitnom imenovanju Alfinog modela. Iako je vjerovatno da je ime ispunilo sve zakonske zahtjeve i da postoje važniji problemi od samog imena novog automobila, kompanija Alfa Romeo je ipak odlučila promijeniti ime iz "Milano" u "Junior", ističući da to čine u cilju promovisanja međusobnog razumijevanja.

 


Jean-Philippe Imparato, direktor Alfe, izrazio je svoje mišljenje povodom ovog slučaja. "Izbor imena Junior je potpuno prirodan jer je snažno povezan s istorijom brenda i već je od početka bio među favoritima, kako među nama tako i među javnošću. Odlučili smo se promijeniti ime iako smo svjesni da nismo dužni to učiniti, ali smo željeli sačuvati pozitivnu emociju koju su naši proizvodi uvijek izazivali te izbjeći bilo kakvu vrstu kontroverze", izjavio je Imparato. Dodao je i da crossover već postiže uspjeh jer privlači ogromnu pažnju, što potvrđuje i veliki broj posjeta konfiguratoru, što je dovelo do pada internet stranice.

Datum objave: 16/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook