Naslovna > Vijesti > Jedna strategija, devet platformi

Ford

Jedna strategija, devet platformi

Kako bi slijedio strategiju „One Ford“ ovaj proizvođač će u skorijoj budućnosti broj svojih platformi svesti na devet

Iako postoje grupe ljudi koji su protiv nje, globalizacija je neminovna i neizbježna, a možemo i reći da je uveliko i prisutna. U autmobilskom svijetu globalizacija je prisutna djelimično. U potpunosti nije, jer još uvijek imamo mnogo primjera određenih modela namjenjenih isključivo jednom tržištu.

 

Ford neće slijediti takvu praksu, naprotiv slijedit će strategiju „One Ford“.  Ova strategija, orginalno je predviđala da od 2014. Godine, ukupan broj Fordovih platformi bude 11. No, sada se taj cilj promjenio u novi: do kraja 2013. godine samo devet platformi.  Ford na taj način želi na različita tržišta dovesti globalne proizvode, za razliku od konkurenata koji se manje ili više prilagođavaju tržištima.  Ako u obzir uzmemo činjenicu da je u posljednjim godinama Ford modelima Fusion, Escape, Ka, Focus i Fiesta, bio prisutan u SAD-u, Europi ali i u Australiji, te da su ti modeli na svim kontinentima imali smisla, ova strategija djeluje kao ostvarljiva ali i za sada jedinstvena. 

Datum objave: 13/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook