Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Jednom Kayaba, zauvijek Kayaba

Kayaba amortizeri

Jednom Kayaba, zauvijek Kayaba

Da su Kayaba amortizeri jedni od najboljih, potvrđuju i klijenti preduzeća ARV Centar iz Banje Luke, koji se nakon 7 godina eksploatacije i više od 100.000 pređenih kilometara ponovo odlučuju za japanske amortizere...

Jedan od najvećih proizvođača amortizera na svijetu je japanska Kayaba, sa tržišnim udjelom od 25 %, a koju na tlu BiH zastupa preduzeće ARV Centar iz Banje Luke. Tako je i u našoj zemlji moguće nabaviti provjerene i kvalitetne amortizere, opruge i zakretače ovog japanskog proizvođača, a o kvalitetu istih najbolje govori primjer vraćanja starih kupaca u ARV Centar.

 

„Nakon 7 godina distribucije amortizera, vraćaju nam se ljudi, koji su na početku naše prodaje kupili amortizer, a sada je taj amortizer „skupio“ 100 ili 120 hiljada kilometara. Nakon tolike kilometraže i dugog vremenskog perioda ljudi se vraćaju i ponovo traže taj amortizer da ga ugrade na svoje vozilo, jer su izuzetno zadovoljni. Prošle godine smo u okviru preduzeća otvorili servis i pokušavamo da ljude iz regije Banje Luke, nagradimo na način da im ukoliko kupe amortizere kod nas, besplatno radimo ugradnju.

 

 

Mi smo prva firma koja u ovom slučaju radi takav posao bez naknade, a razlog je jednostavan - želimo raširiti broj kupaca, što će za nas biti i najbolja reklama“, kaže Željko Radović, direktor ARV Centra.

 

Amortizer je bitna stvar tokom zaustavljana vozila, jer ukoliko je amortizer neispravan, put kočenja će biti duži, odnosno vozilo će teško prolaziti kroz krivine i biće duži trag kočenja. Neisparavan amortizer takođe izaziva i teško upravljanje vozilom. Kayaba postoji preko 100 godina i sve to vrijeme ulaže velika sredstva i napore u razvoj novih tehnologija.

 

„Iza nas stoji jedna zaista ogromna firma, koja nas na svaki mogući način podržava. Mi smo u mogućnosti da isporučimo amortizer za 90% vozila, koje se kreću u Bosni i Hercegovini. Postojanjem ARV Centra i dolaskom Kayabe na BiH tržište, dobili smo svi. Prvo zbog kvaliteta, a druga stvar je asortiman. Osim toga dobili smo jednu japansku firmu, koja je broj jedan u svijetu“, zaključuje Radović.

Datum objave: 09/05/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook