Naslovna > Vijesti > Kadrovsko pojačanje za Kia Europe

Kia Motors

Kadrovsko pojačanje za Kia Europe

Kia Europe nedavno je imenovala Sjoerda Knippinga kao novog direktora proizvoda i planiranja. Knipping će raditi u Kijinoj evropskoj centrali u Frankfurtu gdje će neposredno sarađivati s izvršnim menadžerima...

Knipping će biti odgovoran za oblikovanje Kijine evropske strategije lansiranja novih proizvoda, koji će biti dio rebrandinga, kao i lansiranja brojnih novih modela, među kojima će do 2027. biti 7 novih potpuno električnih vozila. Knipping će pomagati i kod uspostavljanja digitalnog okvira proizvoda koji će se fokusirati na tehnologije povezivosti i usluge Kia UVO Connect (KUC). Knippinga odlikuje više od 20 godina iskustva s područja automobilske djelatnosti. Između ostalog je 2011. obavljao različite funkcije u marketingu i prodaji u Kijinoj nizozemskoj podružnici gdje je na kraju bio direktor komercijale.

 

 


Prilikom imenovanja na položaj direktora proizvoda i planiranja u Kia Europe je Knipping nije krio radost, te je istakao kako je ponosan što mu se ponudila ova jedinstvena prilika. Dodao je da je Kia u prethodnim godinama zauzela čvrst položaj među najprodavanijim automobilskim brendovima, te da su za taj uspjeh zaslužni moderna, svestrana i dobro popunjena ponuda modela. Sa druge strane, predsjednik Kia Europe Jason Jeong naglasio je da se radi o veoma bitnom trenutku za Kiju, jer slijede njihov strateški rebranding. To podrazumijeva uzbudljiv period razvoja električnih vozila koji počinje u drugoj polovini godine dolaskom isključivo električnog modela visokih performansi.

 

 


Knipping, rođen 1973. godine u Amsterdamu, završio je studij međunarodnog poslovanja na univerzitetu u Maastrichtu. Svoju automobilsku karijeru počeo je u Fordu u Kölnu, gdje je radio na području finansija i cjenovnog pozicioniranja. 2011. godine pridružio se nizozemskoj podružnici Kije koja se 2018. na tamošnjem tržištu plasirala među 5 najboljih marki. Dvije godine kasnije, kada je Covid-19 dobro promiješao karte na tržištu automobila, imali su tržišni udio od 7,5 posto, što je najviše u istoriji ovog brenda u Nizozemskoj čime su odlučno doprinijeli uspjehu Kije u Evropi.

Datum objave: 04/02/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook