Naslovna > Vijesti > ,,Key Awards“ u ruke Fiata

Fiat

,,Key Awards“ u ruke Fiata

Dvije reklame koje je napravio brend Fiat, sa jedinstvenom muzičkom podlogom i velikim zvijezdama poput Leonarda Dikaprija, i dvojca Sting i Shaggy, osvojile su prvu nagradu u kategorijama „Muzičke obrade – Licenciranje“ i „Originalna muzika“…

Brend Fiat je osvojio dva priznanja, u kategorijama „Muzičke obrade – Licenciranje“ i „Originalna muzika“, na 52. takmičenju „Key Awards“ za 2020. godinu. U pitanju je poznati festival koji slavi medijska emitovanja na TV-u, bioskopu, internetu i mobilnim uređajima. Organizuje ga Media Key Group, koja objavljuje važne časopise iz industrije i služi kao standard za direktore marketinga u Italiji. Svake godine, za ove nagrade, koje su jedne od najpoželjnih u zemlji, prijavljuju se najveće kreativne agencije koje postoje.

 

 

 

„Veoma sam ponosan na ove dvije prestižne nagrade, kojima je nagrađen odličan rad mog tima i predstavlja dva miljokaza za brend Fiat: 120 godina istorije, i početak nove ere sa izlaskom potpuno električnog modela 500 na tržište“, rekao je Olivije Fransoa, predsjednik brenda Fiat. „Nije slučajnost da globalno važni talenti obilježavaju ova dva bitna momenta. Sting i Shaggy su dodali slavu reklami namjenjenoj proslavi 120. godišnjice brenda Fiat, uz istovremeno objavljivanje njihovog novog singla. Za debitovanje modela New 500 i prije svega za predstavljanje nove misije brenda Fiat, Leonardo Dikaprio je prihvatio našu viziju i podijelio naše vrijednosti i ciljeve“.

 

„Key Award“ nagrada 2020. godine za „Originalnu muziku“ je dodijeljena za video nazvan „Reinkarnacija“, koji se fokusira na New 500, prvi potpuno električni model kompanije FCA, u kojem glumi Leonardo Dikaprio – američki glumac i aktivista koji je već preko dvadeset godina uključen u borbu protiv klimatskih promjena i zaštite bioraznovrsnosti. Zbog toga je ovaj Oskarovac odmah prihvatio projekat i i tako dao svojevrsni pečat odobrenja za model New 500: koji je jednostavan, visokotehnološki, povezan i predivan.

 

Video „Reinkarnacija“ postavlja pitanja o životu, njegovoj evoluciji i o brendu Fiat, i pronalazi odgovore u tome što je reč o kultnom modelu.Proizveden od strane kreativne agencije Doner i režiran od strane Džosefa Kana (koji je radio i sa Dženifer Lopez, U2, Lejdi Gagom i Tejlor Svift) za Movi Magic produkcijsku kuću, reklama priča priču o brendu koji se transformisao tokom godina, koji je inspirisao promjenu od 1957. godine, u posljednjim riječima samog videa. Evokativne slike i maestralnu interpretaciju Leonarda Dikaprija prati privlačni muzički aranžman koji je napravio Flavio Iba za kuću Red Rose Productions. Maestro je rekao: „Takmičenje „Key Awards“ ima svoje mjesto u istoriji, kao najdugotrajnije takmičenje u italijanskoj reklamnoj industriji. Veoma sam ponosan na ovu pobjedu, prije svega što sam imao priliku da učestvujem na tako važnom projektu za Fiat, uključujuće planetarne talente, i što sam radio sa Olivijeom Fransoa na predstavljanju kultnog modela New 500“.

Nagrada je takođe dodijeljena za poduhvat „Porodica 120. modela 500, Shaggy i Sting“, u kategoriji „Muzičke obrade – Licenciranje“. Video je napravljen prošle godine da prati izlazak na tržište porodice „120.“ modela 500, game za pamćenje koja se sastoji od modela 500, 500X i 500L. Fokus integrisanog, multimedijalnog komunikacijskog projekta, u kojem učestvuju Sting i Shaggy, i singl Just One Lifetime, numera sa njihovog albuma 44/876, koji je nagrađen Gremijem. Reklama se završava sa izjavom „FIAT, pokreću ga snovi još od 1899.“, naglašava kako je, tokom 120 godina, brend Fiat ostao uz svoje kupce u ispunjavanju njihovih potreba, transformišući svako putovanje – koliko god trajalo – u san. U isto vrijeme, video podsjeća na stav sa kojim brend gleda u budućnost, crpeći inspiraciju iz sna o isporučivanju svima dostupne, pristupačne tehnologije. Napravljen od strane kreativne agencije Leo Burnett, sa medijskim planiranjem od strane agencije Starcom, reklamu je Džozef Kan snimio u Barseloni, koji je takođe režirao i spot za pesmu Just One Lifetime, za koju je Fiat medijski sponzor.
 

Datum objave: 22/12/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook