Naslovna > Vijesti > Kia Motors u 1. kvartalu prodala 2,7% više nego lani

Prodaja u Evropi veća za 6,6%

Kia Motors u 1. kvartalu prodala 2,7% više nego lani

Iz korporacije Kia Motors javljaju da su u martu u svijetu prodali 653.361 vozilo, što je 2,7% više nego u martu 2012...

Iz korporacije Kia Motors javljaju da su u martu u svijetu prodali 653.361 vozilo, što je 2,7% više nego u martu 2012. Najveći rast zabilježen je u Kini (+20%), gdje su prodali 48.364 vozila, a u Evropi su imali 7-postotni rast (57.651prodato vozilo). Kina je i tržište, gdje je Kia zabilježila najveći rast u prvom kvartalu ove godine (+24%, 144.559 vozila),a taj uspjeh su još ispratili Evropa (+6%, 135.571vozilo) i tzv. opšta tržišta – u Kiji tako zovu područja koja obuhvataju Centralnu i Južnu Ameriku, Karibe, Aziju (bez Kine I Južne Koreje), Pacifik, Bliski istok i friku ( +2%, 123.898 vozila).

 

Kijin globalno najprodavaniji model u martu bio je Rio sa 44.371 prodatim primjerkom. Sportski terenac Sportage bio je drugi (32.966 vozila), dok je svoje mjesto na pobjedničkom postolju našao i Forte, predstavnik niže srednje klase (32.799). Među “pet veličanstvenih” su se još ubacili limuzina Optima(23.981) i veliki sportski terenac Sorento, koji je našao novih 17.402 stranaka.

 

Inače,  Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 150 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu.

 

Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. 

 

Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

Datum objave: 12/04/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook