Naslovna > Vijesti > KIA pomaže Africi

Humanitarni rad

KIA pomaže Africi

Kia Motors Europe, evropska podružnica korporacije Kia Motors, sponzor je dugoročnog dobrotvornog programa za sađenje jatropha grmova u južnom Maliju u zapadnoj Africi.

Projekt nazvan ‘Kia – sadnja za bolji život’ (‘Kia – Planting for a Better Life’) će u
sljedeće tri godine posaditi do 6 miliona grmova vrste jatropha što će lokalnoj zajednici
povećati prihod od poljoprivrede i osigurati svjetliju budućnost.Kia će u 14 evropskih država od svakog prodatog vozila donirati novčana sredstvadovoljna za kupovinu šest sjemenki jatropha grmova do maksimalno 500.000 EURgodišnje.

 

Projekt koji je sastavni dio Kijine korporativne društvene odgovornosti odvijaće sepomoću holandske organizacije ‘Drveće za sve’ (‘Trees for All’). Organizacija imabogato iskustvo sađenja jatrophe na Maliju u saradnji s Kijom još od 2007. godine. Zajedničkim snagama do sada su posadili 2,3 miliona drveća i organizovali 51
obrazovni seminar o raznim vrstama biljaka (jatropha, kukuruz, kineska šećerna trska,
kikiriki) na kojima su obrazovali više od 5.000 seljaka. Jatrofa je zimzelena trajnica otporna na sušu i nametnike i ima brojne druge prednosti. Za divlje životinje je otrovna što je čini idealnom za živicu i zaštitu nasada. Biljka, između ostalog, spriječava eroziju tla i od pete godine uzgoja prosječno daje oko 3,5 kg plodova što je dovoljno za proizvodnju pola litra biodizela i povećava prihod uzgajivača. Od 5. marta će projekt ‘Kia – sadnja za bolji život’ biti prikazan u okviru američke serije ‘Responsible Business’ (odgovorno poslovanje) na poznatoj televiziji CNBC koju prati više od 355 miliona gledalaca širom SAD-a, Evrope, Bliskog istoka, Afrike i azijskopacifičkog regiona.Serija Responsible Business rađena je u saradnji sa programom Ujedinjenih nacija za zaštitu okoline (UNEP) i stavlja u fokus neke od najvećih globalnih korporacija koje usvajaju načela i rješenja društveno odgovornog poslovanja te su spremne suočiti se sa najvećim izazovima današnjice.

Datum objave: 25/02/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook