Kia je na tržištima izvan Južne Koreje ostvarila 5,4-postotno povećanje prodaje u odnosu na godinu ranije – ukupno je prodala 2.362.551 vozilo. Prodaja u Koreji je dosegnula 541.068 vozila. U decembru 2022. je Kia ukupno prodala 236.874 vozila, što je 13,7 % bolje nego u decembru 2021. godine. U prošloj godini su u skladu s trendom sva tri najprodavanija modela bili sportski terenci: najprodavaniji model je bio Sportage (452.068 prodatih primjeraka) kojeg su slijedili Seltos (310.418 vozila; ne prodaje se u Evropi) i Sorento s prodatih 222.570 primjeraka.
Kia je lani ostvarila rast zahvaljujući svojim efikasnim strategijama upravljanja dobavljačkog lanca i uspješnim lansiranjem potpuno novog Nira i Seltosa. Pored toga je potpuno električni EV6 s prodatih skoro 80.000 primjeraka najavio svoj prodajni potencijal na svjetskom tržištu električnih vozila. U 2023. Kia namjerava u svijetu prodati 3,2 miliona vozila, od čega 585.120 vozila u Južnoj Koreji, a na svim ostalim 2,61 milion vozila.
Kia namjerava svoj prodajni momentum u 2023. godini zadržati uspostavljanjem strategija za širenje poslovanja na različitim tržištima, uspješnim razvojem namjenskih vozila (PBV) s prilagodljivim proizvodnim sistemom i lansiranjem proizvoda i rješenja fokusiranih na klijente. Kompanija će raditi i na jačanju vodećeg položaja na svjetskom tržištu električnih vozila pomoću svoje jedinstvene ponude elektrifikovanih vozila.