Napori Volkswagen Grupe u oblasti elektrifikacije temelje se na arhitekturi modularnog električnog pogonskog sistema (MEB). On je osnova za nekoliko vozila unutar Grupe, a proizvođač automobila planira poboljšati platformu. U narednim godinama, MEB će postati MEB+, nudeći veći domet i brže punjenje. Proizvođač automobila je rekao da ulaže značajna ulaganja u dalji razvoj tehnologije i "iskoristi puni potencijal ove uspješne platforme i osigura da ona ostane konkurentna". Skalabilna arhitektura daje VW-u slobodu u dizajniranju vozila. Stavljanje baterija u podvozje između osovina stvara više prostora u kabini. ID.3 nudi istu prostoriju kao Passat, ali u dimenzijama Golfa.
Prema navodima kompanije, poboljšana MEB+ platforma će ponuditi do 435 milja (700 kilometara) dometa i biti sposobna za brzinu punjenja od 175-200 kilovata. Arhitektura će postići ove brojke koristeći kompanijske baterije sa jediničnim ćelijama nove generacije. VW će također poboljšati "digitalnu infrastrukturu" platforme, za koju kompanija kaže da bi mogla donijeti "značajne skokove" automatiziranim funkcijama vožnje. Broj vozila baziranih na MEB-u takođe će se povećati u narednim godinama. Proizvođač automobila planira lansirati 10 novih modela do 2026. godine. Kompanija planira automobile i za performanse i u premium segmentu, ali jedan od novih automobila će biti početni model sa početnom cijenom od 25.000 evra.