Naslovna > Vijesti > Kupci zadovoljni uslugama

Peugeot

Kupci zadovoljni uslugama

Kompanija Vermont, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za BiH realizovala je istraživanje stepena zadovoljstva svojih kupaca.

Istraživanje je obavljeno u dva segmenta. Mjeren je nivo zadovoljstva prilikom kupovine novog vozila te usluga servisiranja u ovlaštenim Peugeot servisima širom BiH.“Zadovoljstvo kupaca nam je na prvom mjestu i zbog toga uvijek nastojimo da obezbjedimo profesionalnu prodajnu i postprodajnu uslugu. Realizovano istraživanje je sprovedeno s namjerom da provjerimo stepen zadovoljstva naših kupaca te uvidimo koliko smo uspjeli da ispunimo njihova očekivanja i zahtjeve”, istakao je Ismet Kapo, generalni direktor kompanije Vermont.

 

Istraživanje je pokazalo da su kupci uslugom prilikom kupovine i isporuke vozila u 87,7%  potpuno zadovoljni, dok je 11,6 % kupaca prilično zadovoljno. Nezadovoljnih je 0,7 %.
Kada je u pitanju postprodajni segment, istraživanje je pokazalo da je najveći broj ispitanika (67,8%) servis posjećivao zbog rutinskih kontrola ili promjene ulja. Kao drugi razlog navodi se zamjena potrošnih dijelova (23,4%). 74,6% ispitanika je potpuno zadovoljno kvalitetom usluga koje su im pružili ovlašteni servisi, dok je 19,8% prilično zadovoljno.“Iako smo sa rezultatatima istraživanja o stepenu zadovoljstva naših kupaca veoma zadovoljni, nastavićemo da ontinuirano radimo na poboljšanju naših usluga kako bi opravdali povjerenje Peugeot vozača u BiH”, dodao je Ismet Kapo.Istraživanje, realizovano na nivou BiH, sprovela je agencija PRIME Communications.

Datum objave: 17/04/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook